ARAQSIA TIGRAN MKRTCHYAN
31.10.2016

Candidate of pedagogical sciences, docent

mkrtchyanaraqsya05@aspu.am

Candidate of mathematical sciences, docent/Chair of Mathematics and its Teaching Methods

Education
2009-2014 Post-graduate student at the Chair of Teaching Methodology of Mathematics, ASPU after Kh.Abovyan
2002-2007 Student of Department of Mathematics anf Economics, Faculty of Mathematics and Informatics, ASPU after Kh.Abovyan

Academic Credentials
Candidate of pedagogical sciences (PhD)
,,Inclusion of elements of logic and teaching methodology in school course of Mathematics’’
ZH.G.00.02 ,, Methodology of teaching and education’’(Mathematics)

Work experience
2014-up to date Researcher at the Laboratory of school course of Mathematics, ASPU after Kh.Abovyan
2011-up to date Lecturer at the Chair of Mathematics and its Teaching Methods
2007-2011 Lecturer at the Chair of Higher Algebra and Geometry, Faculty of Mathematics anf Informatics, ASPU after KH.Abovyan

Courses
Bachelor’s degree courses
Higher Algebra
Elementary Mathematics and practice of problems solving
Teaching Methodology of Mathematics
Aesthetic education and Mathematical education
Master’s degree courses
Formation values and educational potential of Mathematics
Contemporary issues of teaching Mathematics
Indisciplinary and interdisciplinary connections in the teaching process of Mathematics

Scope of Academic Interests
Mathematics, Mathematical Logic, Pedagogy, Psychology Teaching Methodology of Mathematics, Elementary Mathematics and practice of problems solving, formation values in school course of Mathematics

Trainings
13th April -7th May 2015, Training course of qualification enhancement of teaching staff of ASPU after Kh.Abovyan (Certificate N 0072-15)

Publications
1. Լուիս Քերոլը, նրա սկուտեղը և սովորողների տրամաբանական մտածողության զարգացման հիմնահարցը //Մաթեմատիկան դպրոցում, գիտամեթոդական ամսագիր, թիվ 2 (83), 2012թ., 3-17 էջեր /համահեղինակ Հ. Ս. Միքայելյան/:
2. Տրամաբանության հիմունքները որպես մաթեմատիկական կրթության բովանդակային բաղադրիչ //Մանկավարժական միտք, թիվ 1-2, 2012թ.:
3. Տրամաբանությունը Հին հունաստանում //Մարդ և հասարակություն», թիվ 1, 2012թ.:
4. Տրամաբանության տարրերի ներառումը հանրակրթական դպրոցների մաթեմատիկայի չափորոշիչներում և ծրագրերում //Ժաղովածու: Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի հիմնադրման 90-ամյակին նվիրված գիտաժողավի նյութերի, Գիտաժողով (2012 թ. Դեկտեմբերի 14), 3-րդ պրակ, Երևան, Մանկավարժ, 2014թ., 289-293 էջեր::
5. Մաթեմատիկական ապացուցումների ներկայացման մի եղանակի մասին // Մաթեմատիկական կրթություն: Հանրապետական գիտաժողով: 24-25 հոկտեմբերի, 2013 թիվ (նյութերի ժողովածու).-Եր.: Էդիթ Պրինտ, 2013 թ., 113-122 էջեր/համահեղինակ Հ. Ս. Միքայելյան/:
6. Մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացում տրամաբանության տարրերի ներառումը և արժեքների ձևավորման խնդիրը // Արժեքների ձևավորումը և մաթեմատիկայի կրթական ներուժը: Գիտամեթոդական հոդվածների ժողովածու/Խ. Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ.-Եր.: Էդիթ Պրինտ, 2014 թ., 107-127 էջեր: /համահեղինակ Հ. Ս. Միքայելյան/:
7. Տրամաբանության տարրերը մաթեմատիկայի դասընթացում ներառելու հայրենական փորձից // Արժեքների ձևավորումը և մաթեմատիկայի կրթական ներուժը: Գիտամեթոդական հոդվածների ժողովածու/Խ. Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ.-Եր.: Էդիթ Պրինտ, 2014 թ., 128-140 էջեր:
8. Տրամաբանության տարրերի ուսուցման արդի հայրենական փորձը // Մաթեմատիկական կրթություն: Հանրապետական գիտաժողով: 23-24 հոկտեմբերի, 2014 թիվ (նյութերի ժողովածու).-Եր.: Էդիթ Պրինտ, 2014 թ., 103-109 էջեր:
9. Логика и ее обучение в средневековой Армении // Актуальные проблемы обучения физико-математическим и естественнонаучным дисциплинам в школе и вузе: сб. ст. VI Межрег. науч.-практ. конф. учителей [посвящ. 75-летию Педагогического института им. В.Г. Белинского] (г. Пенза, 30-31 января 2015 г.) / под общ. ред. д-ра пед. наук, проф. М. А. Родионова.- Пенза: Изд-во ПГУ, 2015г., стр. 128-132
10. Элементы логики в курсе алгебры общеобразовательной школы республики Армения // Современная тенденции физико-математического образования: школа-вуз [Текст]: материалы Международной научно-практической конференции, 17-18 апреля 2015 года: в 2 ч. Ч. 1 / Соликамский государственный педагогический институт (филиал) ФГБОУ ВПО «ПГНИУ»: Т.В. Рихтер, составление. – Соликамск: СГПИ, 2015, стр. 27-30/համահեղինակ Հ. Ս. Միքայելյան/:
11. Տրամաբանության տարրերի ներառման գեղագիտական օբյեկտիվ տեսանկյունը, Մաթեմատիկական կրթություն հանրապետական գիտաժողով, 22-23 հոկտեմբերի, 2015 թիվ /նյութերի ժողովածու/, ՀՀ Երևան, 2015, 144-147 էջեր:
12. О проблеме включения элементов логики в школьный курс математики, труды международной научной конференции, 28 сентября-2 октября 2015, том 2, Горис 2015, стр. 131-134.

Languages
Armenian
Russian
French
English

 

 

Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image