
PhD. in Pedagogy, Professor
PhD in Pedagogy, Professor, Chair of the Armenian Language and Method of its Teaching
Education
• 1989-1992 “Methodology of Teaching Armenian” specialty postgraduate
• 1973-1983 Faculty of Philology, Armenian-Russian Section, SPUA after Kh. Abovyan
Scientific Degree
Subject of Ph. D. Research:
“Teaching of Isolated Objects in the Secondary School”
Specialized council: method of teaching Armenian 0550402, specialty: 13.00.02 method of teaching Armenian
Experience
1990 – present Chair of the Armenian Language and Method of its Teaching, Professor
1989-2010 Secondary School N 114 after Nar-Dos, Teacher of Armenian Language and Literature
1984-1989 Secondary School N 63 after Gh. Aghayan, Teacher of Armenian Language and Literature
Courses delivered
Bachelor’s Department
• Modern Armenian Language (morphology)
• Method of Teaching Armenian
Master’s Department
• Modern Methodology of Teaching Armenian
Scope of Scientific Interest – Modern Armenian Language, Methodology, Stylistics
Membership
• 2000 – present Member of the Scientific Board of the Faculty of Philology
• 2012 – present Chairman of the Republican Subject Contest of Schoolchildren
• 2012– present Co-author of the Armenian Language and Literature Final and Unified Examination Task Manual
Publications
1. Անվանական անդեմ նախադասությունները Ե. Չարենցի ստեղծագոր-ծություններում ‹‹Հանդես հայագիտության››, գիրք IV, 2003թ., էջ 51 -58:
2. Դարձվածքների գործածությունը Դ. Դեմիրճյանի պատմվածքներում ‹‹Հայագիտական հանդես››, N 1(3), 2006թ., էջ 3 – 8:
3. Է (Ե) ձայնավորի ուսուցումը ավանդական և ժամանակակից մեթոդների համադրումով, ‹‹Հայոց լեզուն և գրականությունը դպրոցում››, (Համահեղինակ՝ Անահիտ Գյոդակյան) դ 7, Ե., 2010 , էջ 25 – 30:
4. Հայոց լեզու և հայ գրականություն, թեստերի ժողովածու, Երևան, 2011թ:
5. Թելադրության բնագրերի ժողովածու,Երևան, 2012:
6. Հայերենագիտական դպրոցական ընդարձակ բառարան-տեղեկատու, Երևան, 2014:
7. Երկխոսությունների կառուցվածքային հարցերի քննություն ըստ Հ. Թումանյանի պատմվածքների, Երևան, 2014:
8. Հոգեբանական տերմինների իմաստակառուցվածքային քննություն (հանրապետական գիտաժողով), Երևան, 2013
9. Բարբառային - ժողովրդախոսակցական բառաշերտի ոճական դրսևորումները Մ. Գալշոյանի <<Մարութա սարի ամպերը>> ժողովածուի երկխոսություններում, Վանաձորի Հ. Թումանյանի անվան պետական համալսարան, «Արդի բանասիրության հիմնախնդիրները», միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու նվիրված Մանուկ Աբեղյանի ծննդյան 150-ամյակին, Երևան, 2015, էջ 113-122:
10. Երկխոսությունների ոճական մի քանի հարցերի քննություն ըստ Թումանյանի պատմվածքների, Լեզու և կրթություն 4, Երևան 2012, էջ 9-17:
11. Մեծ գիտնականը և մանկավարժը, Հայագիտական հանդես 2(30)-Երևան 2015, էջ 164-173:
12. Ժողովրդախոսակցական-բարբառային քերականական ձևերի դրսևորումները Մ. Գալշոյանի <<Դավոն>> պատմվածքում, Գիտական տեղեկագիր 1 (23), Երևան, 2015, էջ 58-67:
13. Արդի բանասիրության հիմնախնդիրները- Երևան 2015, Բարբառային- ժողովրդախոսակցական բառաշերտի ոճական դրսևորումները Մ. Գալշոյանի <<Մարութա սարի ամպերը >> ժողովածուի երկխոսություններում, էջ113-122:
14. European Journal of Education and Applied Psychology-2017, (համահեղինակությամբ), Ազգային կրթական գործընթացներ, էջ 21-26:
15. Հանրապետական գիտաժողովի նյութերի ժողովածու-Երևան Լինգվա 2013, Հոգեբանական տերմինների իմաստակառուցվածքային քննություն (Ըստ Ա. Նալչաջյանի <<Ընդհանուր հոգեբանության հիմունքներ>> գրքի):
16. Ծրագիր «Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա» դասընթացի, Երևան, 2014, 70 էջ (Համահեղինակ՝ Ս. Թորգոմյան):
17. Ազգային դպրոցի նվիրյալը, ՀՀ ԳԱԱ Հր. Աճառյանի անվան լեզվի ինստիտուտ, Զեկուցումների դրույթներ, ՀՀ ԳԱԱ ակադ. Ս.Գ.Աբրահամյանի 90-ամյակին նվիրված հանրապետական գիտաժողով, Երևան, 2015:
18. Ժողովրդախոսակցական տարրերը Մ. Գալշոյանի «Մամփրե արքան» պատմվածքում, Մշակույթների երկխոսություն, Գիտական հոդվածների ժողովածու, «Նվիրվում է Հայոց ցեղասպանության 100-րդ տարելիցին և Հայրենական Մեծ պատերազմի հաղթանակի 70-ամյակին» Միջազգային 9-րդ գիտաժողով, Գյումրի, 2015, էջ 109-123:
19. Հինդլեանի կրթական գործունէութեան մոդէլը, Խ. Աբովեանի անուան ՀՊՄՀ, Յովհաննէս Հինդլեան-150, Միջազգային երկօրեայ գիտաժողովի նիւթեր, 26-27 մայիս, 2016, էջ 39-48:
20. Ծրագիր ժամանակակից հայոց լեզվի. հնչյունաբանություն, Երևան, Հեղինակային տպագրություն, 2017, 87 էջ (Համահեղինակներ՝ Ռ. Ջուլֆայան, Ս. Ղարիբյան):
21. Ծրագիր ժամանակակից հայոց լեզվի. բառագիտություն, Երևան, Հեղինակային տպագրություն, 2017, 179 էջ (Համահեղինակներ՝ Ռ. Ջուլֆայան, Ս. Ղարիբյան):
22. Ծրագիր ժամանակակից հայոց լեզվի. ձևաբանություն, Երևան, Հեղինակային տպագրություն, 2017, 148 էջ (Համահեղինակներ՝ Ռ. Ջուլֆայան, Ս. Ղարիբյան):
23. Հայոց լեզու և հայ գրականություն 2018թ. պետական ավարտական և միասնական քննությունների առաջադրանքների շտեմարան, մաս 4,Երևան, 2018, 300 էջ (Համահեղինակներ՝ Մ. Հալաջյան, Լ. Թելյան, Ա. Աբաջյան, Ա. Ջրբաշյան և ուրիշներ):
24. Տեսական և գործնական հայոց լեզու (ձևաբանություն) բուհական ձեռնարկ Երևան, 2018, 293 էջ (Համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան):
25. Տեսական և գործնական հայոց լեզու (հնչյունաբանություն, բառագիտություն) բուհական ձեռնարկ, Երևան, 2018, 88 էջ (Համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան):
26. Ներգործական բայերի սեռային դրսևորումները հարադրավոր բայերի կազմում, ՀՊՄՀ «Հանրապետական գիտաժողովի նյութեր նվիրված Վ. Ա. Քոսյանի ծննդյան 90-ամյակին», Երևան, 2017, էջ 136-150:
27. Դարձվածքների ուսուցմանն օժանդակող կաղապարներ, գծապատկերներ և առաջադրվող վարժություններ, ‹‹Ակունք›› գիտական հոդվածների ժողովածու, Երևան, 2018, Երևան, 2018, էջ 104-115 (Համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան):
28. Պատվական Խաչատրյանի «Հայոց լեզվի մեթոդիկայի ժամանակակից հարցեր» ձեռնարկի հիմնադրույթները արդի կրթական համակարգում, Հանրապետական գիտական նստաշրջան՝ նվիրված ՀՊՄՀ հիմնադրման 95-ամյակին, Երևան, 2018, էջ 27-41:
29. Ժողովրդախոսակցական-բարբառային ձևաբանական իրողությունների ոճական դրսևորումները Մ.Գալշոյանի «Մարութա սարի ամպերը» ժողովածուի երկխոսություններում, Խ.Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ «Հայագիտական հանդես», №2 (44), 2019, էջ 17-27:
30. Գոյականական դարձվածային միավորների ներկապակցական հարաբերությունների տիպերը, Հանրապետական գիտաժողովի նյութեր, Լեզվաբանական տերմինաբանության հարցեր, պրակ Ա, Երևան, 2020, էջ 81-91:
31. Քերականական սեռի տեղաշարժերը և կրկնասեռությունը՝ ըստ Ա.Ա.Աբրահամյանի տեսության, Հանրապետական գիտաժողովի նյութեր նվիրված Ա. Ա. Աբրահամյանի ծննդյան 100-ամյակին, Երևան 2020, էջ 35-47:
32. Вспомогательные материалы, таблицы, предлагаемые упражехия, способствующие изучению заимствований, Научно-методический и теоретческий журнал, Социосвера, N4, 2019, էջ 98-104 (Համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան):
33. Խ. Աբովյանի «Նախաշավիղ» դասագրքի մանկավարժական դրույթների կարևորությունը ուսուցման արդի պայմաններում, ՀՊՄՀ ԳԻՏԱԿԱՆ ՏԵՂԵԿԱԳԻՐ, N 1 (43), Երևան, 2022, 12 էջ:
34. Հայերենի և ռուսերենի՝ կենդանիների անուններ պարունակող դարձվածքների համեմատական քննություն, ,,Интернаука’’ научный журнал N 7 (230), часть 4, Москва 2022, էջ 18-23 (Համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան):
35. Հուշեր իմ ուսանողական տարիներից, Հայոց լեզուն մանկավարժական կրթության մեջ, Համալսարանի հիմնադրման 100-ամյակին ընդառաջ, Երևան, 2022, էջ 12-15:
36. Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա: Բուհական ձեռնարկ: Երևան, 2023, 491 էջ (Համահեղինակներ՝ Ս. Թորգոմյան, Ռ. Հարությունյան):
37. Հայերենի և ռուսերենի՝ գույն անվանող բառ բաղադրիչներով դարձվածքների համեմատական քննություն, ,,Интернаука’’ научный журнал N 17 (287), часть 6, Москва 2023, էջ 13-17 (Համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան):
ORCID ID https://orcid.org/0000-0003-1182-207X
Awards
2003 “Kh. Abovyan Service Medal” for work activity
Languages
Russian, French