Mari Harutyun Keloyan
05.09.2016

PhD in Psychology, lecturer 

m.keloyan@aspu.am

PhD in Psychology, lecturer /Chair of Psychology

Education

2006-2011 Post graduate student at the chair of Age and Pedagogical Psychology, ASPU after Kh. Abovyan
1995-1999 Department of Preschool pedagogy and psychology, Armenian State Pedagogical University after Kh. Abovyan
1984-1994 Secondary school (Gold Medal)

Academic Credentials

JT 00 05 – Speciality of “Developmental and Pedagogical Psychology”
PhD thesis "The dynamics of learning motives of future pedagogues during the years of study"

Work Experience
Lecturer at the Chair of Psychology, Armenian State Pedagogical University after Kh. Abovyan (at the present)
2007-2015 Researcher at the Psychological Laboratory, ASPU after Kh. Abovyan

Courses
Bachelor's degree courses: Pedagogical Psychology, Inclusive Education, Child Psychology, Social and Family Psychology, The problems of Age and Pedagogical Psychology
Master's degree courses: Basis of play therapy, Theoretical-practical basis of personality study, Psychological work and the choice of toys

Scope of Academic Interests
Developmental Psychology
Educational Psychology
Pedagogical Psychology
Neuropsychology
Psychology of Higher education
Statistical analysis of the research data
Psychology of text comprehension etc.

Trainings
July 6-10, 2015 – Summer school «Quantative research methodology and practice» (30 hours), Yerevan, CRRS-Armenia,
February 16-19, 2015 – Quantative Data Analysis eith SPSS: Hypothesis Testing, Yerevan CRRS-Armenia,

Publications
1. Келоян М. А., Карапетян В. С. Изучение процессуального компонента учебных мотивов студентов естесвеннонаучного потока (на примере студентов Педагогического вуза) Международная научная конференция «Образование, наука и экономика в вузах и школах. Интеграция в международное образовательное пранстранство»: Сборник материалов межд. науч. конф.-Горис 2015.- С 93-98
2. Келоян М.А. Изучение динамики учебной мотивации студентов педвузов в процессе сетевого взаимодействия. Всероссийская научно-практическая конференция «Сетевое взаимодействие как форма реализации государственной политики в образовании»: Сборник материалов Всеросс. науч.-практ.конф. с межд. участ. - Челябинск: СИМАРС, 2015. - С. 78-80
3. Քելոյան Մ.Հ., Կարապետյան Վ.Ս. Ներքին ուսումնական դրդապատճառների շարժընթացը որպես ուսումնական գործողությունների տիրապետման արդյունք (մանկավարժական բուհի ուսանողների օրինակով): ՙՏեսական և կիրառական հոգեբանության արդի հիմնախնդիրները՚, Միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու, Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2015, էջ 461-464
4. Келоян М.А., Карапетян В.С. Соотношение учебной мотивации и образовательных ценностей в естественнонаучных потоках высшего педагогического образования. Universum: Психология и образование: электрон. научн. журн. 2014. № 5-6(6), Стр. 9 /РИНЦ/ URL:http://7universum.com/ru/psy/archive/item/1378
5. Келоян М.А. Соотношение учебной мотивации и академической успеваемости студентов АГПУ. Խ. Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ, Գիտական տեղեկագիր № 2-3 (21-22), Երևան,- 2014թ., էջ 23-28
6. Քելոյան Մ.Հ. Ուսումնական տեքստերի հասկացման առանձնահատկությունների ուսումնասիրությունը բարձրագույն մանկավարժական կրթության հումանիտար և բնագիտական հոսքերում: Международная научная конференция ՙСовременные проблемы развития науки и образования՚: Сборник научных статьей: - Ер.: Изд-во РАУ, 2014. –С.103-109
7. Քելոյան Մ.Հ. Ուսումնական դրդապատճառների և արժեքային համակարգի բաղադրիչների միջև հարաբերակցային կապերը բարձրագույն մանկավարժական կրթությունում: ՙԱրդիականության մարտահրավերները. փիլիսոփայական և հոգեբանական հիմնախնդիրներ՚, Միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու, Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2014, էջ 287-290
8. Քելոյան Մ.Հ. Ուսանողների պրակտիկայի թղթապանակը որպես ռեֆլեքսիվ գործառույթ իրականացնող արդյունավետ միջոց, - Միջազգային գիտաժողով «Անընդհատ /շարունակական/ պրակտիկայի արդիականացումը և կազմակերպման մեխանիզմների ներդրումը բարձրագույն մանկավարժական կրթության համակարգում» խորագրով, հուլիսի 1-5, ՀՊՄՀ, Երևան, 2013 թ., էջ 138-142
9. Քելոյան Մ.Հ.Ապագա մանկավարժների միջմշակութային կոմպետենտության սոցիալ-հոգեբանական բաղադրիչների փորձարարական ուսումնասիրություն» /համ` Ն. Հարությունյան, Թ. Սարգսյան/ - «Տեսական եւ կիրառական հոգեբանության արդի հիմնախնդիրները» խորագրով միջազգային գիտաժողով, հոկտեմբերի 25-ից 27-ը, 2013,ԵՊՀ, Երևան, էջ 192-194,
10. Քելոյան Մ.Հ. Մասնագիտական պրակտիկայի պորտֆոլիոյի կոնտենտ վերլուծությունը որպես ուսումնական դրդապատճառների բացահայտման մեթոդ: ՙՆոր ուսուցիչ նոր դպրոցի համար. մանկավարժական կրթության բարեփոխման հեռանկարներ. տեսություն և պրակտիկա՚, Գիտաժողովի նյութեր: Երևան, ՙՄանկավարժ՚ հրատ., 2013, էջ138-142
11. Քելոյան Մ. Հ. «Մանկավարժների հանդուրժողականության ինքնագնահատման և զարգացման ուղեցույց», Մանկավարժ, Երևան 2013, - 44 էջ
12. Քելոյան Մ.Հ., Սահակյան Ա.Ա. Կրթական արժեքների որպես անձի արժեքային համակարգի բաղադրամասի տեսական ուսումնասիրություն: ՙՄանկավարժական կրթության որակի հոգեբանական հիմնախնդիրները՚ գիտաժողովի նյութերի ժողովածու: Երևան, ՙԱսողիկ՚ հրատ., 2010, էջ 219-223

Languages
Armenian, Russian, English



Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image