Marine K.Marutyan
19.02.2016

PhD in Pedagogical Sciences, Associate Professor

marutyanmarine41@aspu.am

PhD in Pedagogical Sciences, Associate Professor/Chair of Special Pedagogy and Psychology

Education
2002-2007 Degree seeker at the Chair of Special Pedagogy and Psychology, ASPU
1995-2000 Armenian State Pedagogical University after Kh. Abovyan, Student at the Faculty of
Pre-school, Primary and Special Education

Title, Position/Chair
08.24. 2012 Associate Professor of Department of Special Pedagogy and Psychology
08.30.2010 PhD in Pedagogical Sciences / ԱN 05372/

Academic Credentials
“The visual perception development of children with visual impairments during a game”, Specialized council 020

Work Experience
01.15. 2018 - Present N 9 polyclinic, rehabilitation center, Speech therapist
01. 06. 2018 - Present expert on inclusive education transition program in Yerevan
02.19. 2012 - 05.05. 2017 Vice Dean on Educational Affairs of the Special Education Faculty
march 2017- April 2018 Teacher trainer in different regions, the topics are MDVI
children’s, communication, curriculum, family consulting
11.07. 2011 – 11.25. 2011, 03.09. 2012-03.21. 2012
«Orientation and Mobility Instructor» Polish Association of the Blind, AriAri, Hangrvan
01.09. 2014 – 08.09. 2014 Teacher trainer , Secondary vocational schools and colleges in Tavush
March 2014 –September 2016 - Orientation and Mobility Instructor
01.09. 2004 – Present - Lecturer at the Department of Special Pedagogy and Psychology
01.09. 2001-01.09. 2008 Speech therapist in 198 inclusive kindergarten
01.09. 2000-01.09. 2001 Speech therapist in 166 school

Courses
Bachelor’s degree course
‘’Typhlopsychology’’, ‘’Theory and Practice of Inclusive Education’’, ‘’Development methodology of visual perception of children with visual impairments’’
Master’s degree course
''Inclusive education'', “The issue of professional orientation of people with visual impairments”

Professional training / the last 8 years /
11.07. 2011 – 11.25. 2011, 03.09. 2012-03.21. 2012
"Orientation and Mobility Instructor" Polish Association of the Blind, AriAri, Hangrvan
06.04. 2012 – 06.08.2012 "Inclusive Education, Theory, Practice and Management", trainers training
course Yerevan / certificate/
Janiary , 2012 "Blind, Multiple Disabilities and Deafblind " Perkins International Program,
Yerevan /certificate/
11.30-12.01.2013 "Modern Problems of University Pedagogy" Interuniversity conference, report
/ certificate /
05.05-05.07.2014 "Development of Occupational Therapy Profession in Armenia and Georgia",
Yerevan/certificate/
10.01-10.02.2015 "Inclusive Education. Current Issues and Challenges " International Scientific
Practical Conference, Yerevan / certificate/
July 13-22, 2015 Developing Teaching Modules on Educational Strategies for Teaching Learners
with Visual Impairment and Multiple Disabilities "Summer Institute", United States.
/certificate/
November 2015 "Youth Exchange Program", Georgia
12.14.-12.20. 2015 “Cognition of early intervention, vision rehabilitation and orientation in space"
Poland / certificate /
06.20.-06.22. 2016 International Summer School for Young Scientists "Education contemporary
issues " / certificate /

2017 Study Tour on Inclusive Education , Minnesota, Minneapolis, United States.
/certificate/
07.02-07.07 2017 9th ICEVI International Council for Education and Rehabilitation of People with
Visual Impairment, European Conference, Bruges, Belgium /certificate/
February 2018 Study Tour on Inclusive Education , Minnesota, Minneapolis, United States.
04.04.-04.06.2018 "Inclusive Education in Museums: Museum without barrier" / Certificate /
November 2018 Promotion and Protection of human rights in Armenia, 12 –hour Workshop How it
became a bookworm- Using book to promote language and literacy for all /certificate/
12.03.2018- 12.14.2018թ. Association Montessori International, Birth to Three Assistants Course /
60 contact hours/ / certificate no: AM/Y/AIAC9

Publications
1. Марутян М.К.,К проблеме изучения зрительного восприятия у слабовидящих.// Հատուկ մանկավարժություն և հոգեբանություն, գիտամեթոդական հոգվածների ժողովածու, Երևան 2004, N 3, էջ 137-140.
2. Марутян М.К., Игры в системе развития зрительного восприятия у детей с нарушенивм зрения // Հատուկ մանկավարժություն և հոգեբանություն, գիտամեթոդական հոգվածների ժողովածու, Երևան 2005, N 4, էջ 159-162.
3. Մարության Մ.Կ, Թույլ տեսնող երեխաների տեսողական ընկալման հետազոտման մեթոդիկա // Մանկավարժական միտք, Երևան 2006, N 1-2, էջ 56-62
4. Մարութան Մ.Կ., 1-4 դասարանի տեսողության խանգարումով երեխաների տեսղական ընկալման զարգացման օրինակելի ծրագրի բովանդակությունը /Հատուկ մանկավարժություն և հոգեբանություն, գիտամեթոդական հոգվածների ժողովածու, Երևան 2006, N 5, էջ 181-189.
5. Մարության Մ.Կ., Թույլ տեսնող երեխաների տեսողական ընկալման զարգացմանն ուղղված հարցերին ուսուցիչների իրազեկության սոցիալական հետազոտություն // Կանթեղ գիտական հոդվածների ժողովածու , Երևան 2007, N 1(30), էջ 247-250.
6. Մարության Մ.Կ., Տեսողության խանգարումով երեխաների գույնի տեսողական ընկալման հնարավորությունների ուսումնասիրում // Հատուկ մանկավարժություն և հոգեբանություն, գիտամեթոդական հոգվածների ժողովածու, Երևան 2007, N 6, էջ 42-46
7. Մարության Մ.Կ., Թույլ տեսնող երեխաների տեսողական ընկալման զարգացման ժամանակակից մոտեցումները/ Հատուկ մանկավարժություն և հոգեբանություն, գիտամեթոդական հոգվածների ժողովածու, Երևան 2008, N 7, էջ 28-32.
8. Մարության Մ.Կ., Տեսողության խանգարումով երեխաների տեսողական ընկալման զարգացմանը ուղղված աշխատանքների դրվածքի վերլուծությունը դպրոցներում/ Երեխաների զարգացման մակարդակի գնահատման մեթոդիկա, Գնահատման կենտրոն, Մեթոդական ձեռնարկ, Երևան 2008, էջ 25-33.
9. Մարության Մ.Կ.,Թույլ տեսնող երեխաների երկրաչափական պատկերների տեսողական ընկալման զարգացման մակարդակի փորձարարական հետազոտության արդյունքները , Հատուկ մանկավարժություն և հոգեբանություն, գիտամեթոդական հոդվածների –ողովածու, Երևան, N 8, էջ 65-68.
10. Մարության Մ.Կ., Թույլ տեսնող երեխաների տեսողական ընկալման զարգացման միջոցները և մեթոդները, Ժողովածու պրոֆեսորադասախոսակ անանձնակազմի, ասպիրանտների հայցորդների և գիտաշխատողների 54-րդ գիտաժողովի նյութեր, I ՊՐԱԿ,Երևան 2010, էջ 145-147:
11. Մարության Մ.Կ., 1-4-րդ դասարանների թույլ տեսնող դպրոցականների թվերի տեսողական ընկալման զարգացման մակարդակի ուսումնասիրում Հատուկ կրթություն գիտամեթոդական տեղեկատու, N 3, Երևան2011, էջ 59-66
12. Մարության Մ.Կ., Թույլ տեսնող երեխաների տեսողական ընկալման զարգացմանը նպաստող խաղերի, խաղային վարժությունների, հանձնարարությունների բնութագիրը Գորիսի պետական համալսարանի միջազգային II գիտաժողովի աշխանանքների ժողովածու, Գորիս2011, էջ 685-689
13. Մարության Մ.Կ., Տիֆլոհոգեբանություն, Առարկայի ծրագիր Զանգակ-97, Երևան 2011-48 էջ
14. Մարության Մ.Կ., Թույլ տեսնող երեխաների տեսողական ընկալման զարգացման հատուկ խաղեր, խաղային վարժություններ և հանձնարարություններ Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ, Զանգակ-97, Երևան 2012- 40 էջ
15. Հատուկ կրթության հանրագիտարան / Ռ. Ն. Ազարյանի խմբագրությամբ, Երևան, համահեղինակ, 2012
16. Մարության Մ.Կ.., Անտոնյան Գ.Հ. Թույլ տեսոնող երեխաների տեսողոկան ընկալման 
Զարգացման մոտեցումները ֆիզիկական կուլտուրայի պարապմունքների ընթացքում, Ֆիզիկական կուլտուրայի հայկական պետական ինստիտուտի Հանրապետական 39-րդ գիտամեթոդական կոնֆերանս, Երևան 2012, էջ16-20:
17. Ռ.Ն.Ազարյան, Մ.Կ.Մարության Թույլ տեսնող երեխաների տեսողական ընկալման զարգացումը, Մենագրություն,Երևան 2013, 143 էջ:
18. Տեսողության խանգարումներ ունեցող ուսանողների հիմնախնդիրները բարձրագույն կրթության համակարգում- Բանբեր 2(31),Երևանի Վ.Բրուսավի անվան պետական մանկավարժական համալսարան ,,Լինգվա ,, հրատարակչություն, Երևան 2014, էջ 260-269:
19. Մարության Մ.Կ., Թույլ տեսնող կրտսեր դպրոցականների տեսողական ընկալման զարգացման մակարդակի ուսումնասիրում, Հատուկ կրթության հիմախնդիրներ գիտամեթոդական հանդես, N1, Երևան 2014, էջ 134-153:
20. Ռ.Ն.Ազարյան., Մ.Կ.Մարության ,Տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների դասակարգման հիմնախնդիրը, Հատուկ կրթության հիմախնդիրներ գիտամեթոդական հանդես, N2, Երևան 2014, էջ 20-28: 
21. Մարության Մ.Կ, Ասատրյան Ս.Ա. Տիֆլոտեխնիկայի կիրառման հիմնախնդիրը ներառական կրթության համակարգում, Հատուկ կրթության հիմախնդիրներ գիտամեթոդական հանդես, N3, Երևան 2015, էջ 68-73:
22. Մարության Մ.Կ, Ասատրյան Ս.Ա. Ներառական կրթության հիմնախնդիրը ՀՀ բարձրագույն ուսումնական հաստատությունում, <<Ներառականկրթություն. Ժամանակակից խնդիրներն ու մարտահրավերները>> միջազգային գիտագործնական գիտաժողովի հոդվածների ժողովածու>>, Երևան 2015 էջ 67-71:
23. ՄարությանՄ.Կ, <<Ֆիզիկական կուլտուրա>> առարկայի դասավանդման հիմնախնդիրները ներառական կրթության համակարգում, Сборник научных трудов XIX международного конгресса ,,Олимпиский спорт и спорт для всех”, 6-9 октября, Ереван, 2015, էջ 145-148:
24. ՄարությանՄ.Կ.,Տեսողության խանգարում ունեցող անձանց մասնագիտական կրթության կատարելագործման ուղիներ, <<Կրթության ժամանակակից հիմնախնդիրներ>> Երիտասարդական գիտնականների ամառային դպրոցի մասնակիցների հեղինակայի նախագծերի ժողովածու, <<Մանկավարժ>>հրատարակչություն, 2016թ, 75-79 էջ:
25. Մարության Մ.Կ, Հովսեփյան Ն., Ներառական կրթության դերն ու նշանակությունը մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների ընդհանուր զարգացման գործընթացում, Հատուկ կրթության հիմնախնդիրները, Գիտամեթոդական հանդես, N4, Երևան2016, 94-102 էջ
26. Մարության Մ.Կ, Գուլքանյան Տ., Թույլ տեսնող երեխաների դպրոցի ուսուցման նախապատրաստման վերաբերյալ դաստիարակների, ծնողների իրազեկվածության մակարդակի ուսումնասիրում, Մանկավարժական միտք, Զանգակ 2016, 414-418 էջ:
27. Марутян М. К., Мкртчян М. А. Анализ школьной программы учебных дисциплин в аспекте по формированию геометрических представлений у детей с нарушением зрения начальных классов // Личность, семья и общество: вопросы педагогики и психологии: сб. ст. по матер. LXIX междунар. науч.-практ. конф. – Новосибирск:СибАК,2016. http://elibrary.ru/item.asp?id=27158844
28. Азарян Р., Марутян М., Исследование уровня развития мелкой моторики у младших школьников с нарушениемзрения, Научно-методический журнал Дефектология, Москва2017,с.46-52 https://elibrary.ru/item.asp?id=28319400 
29. T.Yu.Azatyan, L.E.Asoyan, M.K.Marutyan, Helping parents manage early childhood behavior problems, ПЕДАГОГIКА I СУЧАСНI АСПЕКТИ ФIЗИЧНОГО ВИХОВАНН, Збiрник наукових працхь, Краматирськ, ДДМА, 2017, с. 469-474.
30. Марутян М.К., Проблемы применения информационных технологий и тифлотехнических средств в системе образования в армении, Сборник статей Международной научно-практической конференции, Саратов 2017, с.323-327, https://elibrary.ru/item.asp?id=30248797
31. Հոգեֆիզիկական զարգացման խանգարումներ ունեցող երեխաների մանկավարժական աջակցություն, ուսումնամեթոդական ձեռնարկ հեղինակ-կազմողներ՝ Թ. Յու. Ազատյան, Մ.Մարության և ուրիշ, Երևան ,2017, 92 էջ
32. Марутян М.К. Особенности зрительного восприятия у детей с кортикальными нарушениями зрения // Universum: Психология и образование : 2018. № 6(48), с.4-5. https://elibrary.ru/item.asp?id=35032122
33․ Inclusive Education Strategies, Textbook. Minneapolis, MN, USA: University of Minnesota; Yerevan, Armenia: UNICEF Armenia & Arme­nian State Pedagogical University. (Eds.) (2018), 259 p, https://ici.umn.edu/products/view/kUXQjLOkSy-YdzqaH
34․ Ներառական կրթության ռազմավարություններ, Դասագիրք. Դասագիրք։ Մինեապոլիս, Մինեսոթա, ԱՄՆ. Մինեսոթայի համալսարան։ ՅՈՒՆԻՍԵՖ Հայաստան և Խ.Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, Երևան 2018, Հայաստան, 249 էջ
35․ Տեսողության և զարգացման բազմակի խանգարումներ ունեցող երեխաների մանկավարժահոգեբանական աջակցություն, Ուսումնամեթոդական ուղեցույց, ձեռնարկ, «Ասողիկ» հրատարակչություն, Երևան 2019, 79 էջ
36․ Marutyan M.К., Azatyan A.V. PERCEPTION CHARACTERISTICS OF PLOT PICTURES AMONG PRIMARY SCHOOL CHILDREN WITH VISUAL IMPAIRMENT , Научно-теоретический журнал, Наука и образование сегодня № 5 (52), Москва 2020, с.71-73 https://cyberleninka.ru/article/n/perception-characteristics-of-plot-pictures-among-primary-school-children-with-visual-impairment
37. Марутян М. К., Мелконян М. Р. Исследование уровня восприятия сказок детьми с нарушениями зрения младшего школьного возраста , «МОЛОДОЙ ИССЛЕДОВАТЕЛЬ: ВЫЗОВЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ», Сборник статей по материалам CLXIV международной научно-практической конференции, № 17 (164), Москва 2020,с.38-41
38. Марутян М. К., Мелконян М. Р. Исследование уровня информированности педагогов в вопросе восприятия сказок детьми с нарушениями зрения, EURASIAN ESUCATION.ЕВРАЗИЙСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ, Международный научно-методическкий, педагогический журнал, N 2 (33) 2020, Казахстан, с.18-20

Languages Russian, English

Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image