
Candidate of Philologial Sciences, Associate Professor
Candidate of Philologial Sciences, Associate Professor at the Chair of Armenian Language and its Teaching Methods
Education
1986-1989- RA NAS Language Institute, PhD in “Armenian Language”1982-1986 - YSPU after Kh.AbovyanFaculty of Linguistics, Armenian Department
Scientific Degree
2009 -« Word grammatical movements of the noun within the part of speech in the Armenian language »,10.02.01« Armenian Language» specialty
Experience
2000-presentYerevan State Pedagogical University after Kh. Abovyan, Professor
1996 -1999 «William Saroyan» University, Professor
1990-1996 «DavitAnhaght» Humanitarian University, Professor
Courses Delivered
Bachelor’s Department - Modern Armenian Language Phonetics, Modern Armenian LanguageLexicology, Modern Armenian Language Stylistics, Armenian Language and Literature
Scope of Scientific Research
Modern Armenian Language
Trainings
2015թ. -Professional and Teaching Staff Qualification Improvement Training Organized by Yerevan State Pedagogical University after Khachatur Abovyan
2015թ. - Training on “Strengthening of DRR in pedagogical curriculum” implemented within the framework of the program“Assurance of action stability directed to Disaster
Risk Reduction”
Publications
1.Գոյականի բառաքերականական ներ¬խոսքիմասային տե¬ղաշարժերը հայերենում,
Երևան, «Լիմուշ» հրատ., 2011:
2. Հայոց լեզվի վարժությունների և առաջադրանքների շտե¬մարան, Երևան, «Արտա-գերս»հրատ., 2014:
3.Նախադասության երկրորդական անդամների ուսուցումը տեխ¬նո¬լոգիական մոտեցմամբ, Երևան, «Արտագերս» հրատ., 2014:
4.Հայերենագիտական դպրոցական ընդարձակ բառարան-տեղե¬կատու, Երևան, «Արտագերս »հրատ., 2014:
5. Ծրագիր հայոց լեզու առարկայի ոչ մասնագիտական ֆակուլտետների համար, Երևան, Հեղինակային հրատ., 2016:
6. Ծրագիր ձևաբանություն առարկայի /Բուհի բակալավրիատի և մագիստրատու-րայի կրթական ծրագրեր« Հայոց լեզու և գրականություն» մասնագիտության համար/ , Երևան, Հեղինակային հրատ., 2016:
7. Ծրագիր-փաթեթ. ժամանակակից հայոց լեզու. Հնչյունաբանություն, Երևան, Հեղինակային հրատ., 2017:
8. Ծրագիր-փաթեթ. ժամանակակից հայոց լեզու. բառագիտություն Երևան, Հեղինա-կա¬յին հրատ., 2017:
9. Ծրագիր-փաթեթ ‹‹Հայոց լեզու›› ա¬ռար¬կայի (Օտարալեզու ուսանող¬ների համար), Երևան, Հեղինա¬կային հրատ., 2017:
10. Տեսական և գործնական հայոց լեզու /հնչյունաբանություն, բառագիտություն/ բուհական ձեռնարկ, Երևան, Արտագերս, 2018:
11. Տեսական և գործնական հայոց լեզու/ձևաբանություն/ բուհական ձեռնարկ, Երևան, Արտագերս, 2018:
12. Հապավումների ուսուցման դասի մոդելավորում բուհական դաս¬ըն¬թացում, «Интернаука», научный жур¬нал. № 12(46). М., Изд. 2018.
13. Դարձվածների ուսուցումը նորագույն մեթոդներով, ‹‹Ակունք›› գիտական հոդված¬ների ժողովածու, թիվ 2(18),Երևան, 2018:
14. Դարձվածային տարբերակների ուսուցումը նախագծային մեթոդով, Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկայի հիմնահարցեր (Խ. Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ բանասիրական ֆա¬կուլ¬տետ, հայոց լեզվի և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոն), Երևան, 2018:
15. Հիմնական և երկրորդական ձևույթների տարբերակումը մասնագիտություն, զբաղմունք, պաշտոն ցույց տվող վերջնաբաղադրիչներով բառերում, ‹‹Գիտական տեղեկագիր››, թիվ 1-2 (34-35),Երևան, 2018:
16. Ծրագիր-փաթեթ ‹‹հայոց լեզու›› առարկայի (օտարալեզու ուսանող¬ների համար), Երևան, 2019:
17. Պրոբլեմային հարցադրումները բայածանցների ուսուցման գործում SOCIOSPHERE. Scientifically-methodical and theoretical journal,4, 2019:
18. Вспомогательные материалы, таб¬лицы, предлагаемые упражнения, спо¬собствующие обучению заимство¬ваний, SOCIOSPHERE. Scientifically-methodical and theoretical journal,4, 2019:
19. Բառակազմական մի քանի հար¬ցերի ուսուցումը դպրոցական և բուհական դասընթացներու(մեթոդական ուղեցույց), Երևան, Հեղինակային տպագրություն, 2021:
20. Հայերենի և ռուսերենի՝ կենդանիների անուններ պարունակող դարձվածքների հմեմատական քննություն, Журнал «Интернаука» № 7 (230), 2022 г:
21. Հայոց լեզվի ուսուցման համա¬կարգչային դասի նմուշօրինակ օտարալեզու ուսանողների համար, Журнал «Интернаука» № 7 (230), 2022 г:
22. Հայերենի և ռուսերենի՝ գույն անվանող բառ - բաղադրիչներով դարձվածքների համեմատական քննություն, Журнал «Интернаука» № 8 (230), 2023:
ORCID ID https://orcid.org/0000-0001-5798-2699
Languages: Armenian, Russian Language