Sirarpi Hovik Karapetyan
26.02.2016

Ph.D in Philology, Associate Professor

karapetyansirarpi47@aspu.am

Ph.D in Philology, Associate Professor/Chair of Romano-Germanic Languages and their Teaching Methods

Education
2011-2015-PhD student at YSU, Faculty of Armenian Philology, Chair of General Linguistics.

PhD dissertation theme-«Compound Words with Nominal Bases in the Systems of Word-Formation of the Armenian and English Languages»

2007-2009-YSU, Romance and Germanic Philology Faculty, Department of English Philology: is awarded the Master’s Degree of Philology in the Field of «English Language». Diploma with honour.

2003-2007-YSU, Romance and Germanic Philology Faculty, Department of English Philology: is awarded the Bachelor’s Degree of Philology, Pedagogy in the Field of «English Language and Literature». Diploma with honour.

1993-2003-Secondary School N 133, after G. Addaryan.

Work Experience
2013-till present Kh. Abovyan Armenian State Pedagogical University /lecturer of English/
2012-2013- «Eurasia International University» /teacher of English/
2010-2011- College «Quantum» /teacher of English/
2009-2010- AMAP (Armenian Monuments Awareness Project) /translator-interpreter of English/

Academic credentials
2016, PhD in Philology, Dissertation theme: "Noun-Based Structural Patterns in the Armenian and English Word-Formation Systems", Institute of Language after R. Acharyan of Armenian National Academy of Sciences (IL NAS RA), Specialised degree-awarding Council 019, Fields of expertise/specialization: General and Comparative Linguistics

Courses

Bachelor’s degree course: English (Practical English, Writing skills, Grammar), Theory and Practice of Translation Studies, Lexicology, Contrastive typology, Translation Studies

Master’s degree course: Supervisor of graduation theses

Scope of Academic Interests

General and Comparative Linguistics, Linguistic Typology, Lexicology (word-formation), pragmatics, Translation Studies.

Trainings

1. ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոնի և ՀՀ ԳԱԱ փորձաքննությունների ազգային բյուրոյի համատեղ կազմակերպած դասընթաց- «Զգայուն ապրանքների, տեխնոլոգիաների և տեղեկության, ներառյալ երկակի օգտագործման ապրանքների և տեխնոլոգիաների, հասկացությունը, էությունը և նշանակությունը գիտական հանրության համար», 14.04.2022, 21.04.2022:
2. ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոն, 60-ժամյա վերապատրաստում, վերապատրաստող՝ Լիլիթ Բեքարյան, 6-13 հունիսի 2022:
3. ՀՀ ԳԱԱ գիտակրթական միջազգային կենտրոն, 15-ժամյա վերապատրաստում անգլերենի դասավանդման ժամանակակից ուղիների վերաբերյալ. վերապատրաստող՝ Լիլիթ Բեքարյան, 19-26 մայիսի 2021:
4. Փենսիլվանիայի պետական համալսարան, «Ստեղծարարություն, նորարարություն և փոխակերպում», առցանց դասընթաց, օգոստոս 2022:
5. Անգլերենի դասավանդմանը նվիրված սեմինարների շարք ՀՊՄՀ-ում` կազմակերպված ԱՄՆ դեսպանատան կողմից, փետրվարից մինչև սեպտեմբեր 2020:
6. Դասախոսների առցանց վերապատրաստում, «Ակտիվ ուսուցում «շրջված լսարանում», Zoom հարթակ, վերապատրաստող՝ Ս. Խաչատրյան, 01.06-23.06. 2020:
7. Վեբինար՝ «Անգլերենը որպես օտար լեզուներ դասավանդողների լեզվի գնահատման գիտելիք (Ֆարհադի) և «Անգլերենների ապագան» (Քրիսթալ), 09.05. 2020:
8. Միջազգային երկօրյա վերապատրաստում` «Բազմալեզվյան և միջմշակութային կարողություններ. նկարագրիչներ և դասավանդման նյութեր (ՖՌԵՊԱ)», Հայաստանում ֆրանսիական համալսարան, 27-28 սեպտեմբերի 2019:
9. «Թարգմանություն և կրթություն», միջազգային գիտական համաժողով, ԵՊՀ, հոկտեմբերի 2-4 2019:
10. Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղ Փեննի Ըր, ամենամյա վերապատրաստման ծրագիր, 5-7 մարտի 2018:
11. «Բազմալեզվյան և միջմշակութային կարողություններ. նկարագրիչներ և դասավանդման նյութեր (FREPA)», Հայաստանում Ֆրանսիական համալսարան, 25-26 հոկտեմբերի 2018:
12. «Ուսումնասիրելով մշակութային սառցալեռը. մշակույթը լեզվական տեսանկյունից», 12 ապրիլի 2018:
13. Անգլերենի և գրականության գծով մասնագիտական վերապատրաստման դասընթաց (36 ժամ տևողությամբ), փետրվարի 19- մարտի 2 2018:
14. Մասնագիտական վերապատրաստում «Արտասանության, լսողության և ընթերցանության համակցումը», LCC միջազգային համալսարան, 11 մարտի 2018:
15. Մեթոդաբանական համաժողով` «Ձեզ անհրաժեշտ բոլոր բառերը. կենտրոնացում ուսուցման վրա», Հայաստանում «Փիրսըն» ընկերության պաշտոնական ներկայացուցիչ, «Մանմար», 26- 27 մարտի 2018:
16. «Ուսումնասիրելով մշակութային սառցալեռը. մշակույթը լեզվական պրիզմայով», 13-14 ապրիլի 2017:
17. «Բազմալեզվյան և միջմշակութային ուսուցումը շարժունության միջոցով ‘’PluriMobil’’», Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարան, 10-11 հոկտեմբերի 2017:
18. «Եվրասիա» միջազգային համալսարան և Սալոնիկիի Արիստոտելի համալսարան (Հունաստան), «Ռասիզմը և կրթությունը», 10-11 մայիսի 2017:
19. ԺԼԵԿ-ի ՌԵԼԵՆԳ (RELANG- Relating Foreign Language Curricula to CEFR) վերապատրաստման եռօրյա ծրագիր, Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարան, 29-31 մարտի 2016 :
20. Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղ, Ջիմ Սքրիվիներ, վերապատրաստման ծրագիր, 14-15 փետրվարի 2015 :
21. Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղ, Ալեք Ուիլյամս, վերապատրաստման ծրագիր, 27-28 նոյեմբերի 2015:
22. Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղ, Ջերեմի Հարմեր, ամենամյա վերապատրաստման ծրագիր, 10-12 նոյեմբերի 2015:
23. «Համագործակցություն ի շահ հաջողության»` IELTS-ի 25-ամյակին նվիրված համաժողով, 22 մարտի 2014:
24. «Անգլերեն դասավանդող մասնագետների վերապատրաստման ծրագիր», Քեմբրիջի համալսարանի պաշտոնական ներկայացուցիչ «Մանմար» ՓԲԸ, 7-8 մայիսի 2014:
25. «Անգլերենի դասավանդման մեթոդաբանության նոր դասընթացներ», «Մանմար» ՓԲԸ, 7-8 փետրվարի 2011:
26. «Անգլերենի դասավանդման նոր հնարավորություններ Քեմբրիջի համալսարանի տպարանի հետ», «Մանմար» ՓԲԸ, 19 - 21 ապրիլի 2011:
27. Օտար լեզուները Հայաստանում. նոր մարտահրավերներ, նոր մոտեցումներ», ԵՊՀ, 15ապրիլի, 2009:

Publications

  • Ս. Կարապետյան, Ղազար Փարպեցու «Թուղթը» երկի բառային կազմի իմաստաարժեքային տեղաշարժերը հայերենում (տարժամանակյա քննություն), Հայագիտական հանդես, 5 (59) 2022, էջ 38-49:
  • Ս. Կարապետյան, Գրաբարյան փոխառությունների դերը արդի հայերենի տերմինակերտման մեջ, Բանբեր Եվրասիա միջազգային համալսարանի, 1, 2022, էջ 104-115: 
  • Ս. Կարապետյան, Արդի հայերենի ռազմական տերմինահամակարգի հարստացումը գրաբարյան եզրույթներով (ըստ  Ղ. Փարպեցու «Պատմութիւն Հայոց»երկի), ԳՊՀ գիտական հոդվածների ժողովածու, 13, 2022, էջ 420-431:
  • Ս. Կարապետյան, Ռազմական եզրոյթ-կաղապարների զարգացումը Ղազար Փարպեցու «Պատմութիւն Հայոց»երկում, «Էջմիածին» կրօնագիտական հանդես,  դեկտեմբեր, Սբ. Էջմիածին, 2022, էջ 124-135:
  • Անվանական հիմքերով բաղադրությունների ուսուցումը անգլերենում և հայերենում: Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ, Երևան, Էդիթ Պրինտ, 2022, 216 էջ:
  • Ս. Կարապետյան, Հանրային կառավարման բառապաշարի դասավանդումը բուհում անգլերենով, Մանկավարժական միտք, 1-2 (78-79), Երևան, «Զանգակ» հրատ., 2022, էջ 311-315:
  • Ս. Կարապետյան, Գեղարվեստական թարգմանության առանձնահատկությունների ուսուցումը բուհում (Է. Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի և դրա հայերեն թարգմանության հիման վրա), Հայագիտական հանդես, 1 (55), էջ 179-189, Երևան, 2022:
  • Ս. Կարապետյան, Ս. Գրիգորյան, Նորակազմությունները Հովհաննես Երզնկացու հոգևոր երգերում, Հայագիտական հանդես, 4 (53), Երևան, 2021, էջ 18-25:
  • S. Karapetyan, Comparative Investigation of English and Armenian Compound Patterns (based on F. Scott Fitzgerald's Novel ''The Great Gatsby'' and Its Armenian Translation), Translation Studies: Theory and Practice, International Scientific Journal, volume 1, issue 1-2, Yerevan, YSU press, 2021, pp. 155-165.
  • S. Karapetyan, The Armenization and Teaching of Foreign Words at Higher Educational Institutions, Foreign Languages for Special Purposes (FLSP), 1 (19), Yerevan, YSU press, 2021, pp. 100-114.
  • Ս. Կարապետյան, «Թավշյա» հեղափոխության բառապաշարային առանձնահատկությունները, Հայագիտական հանդես, 1 (50), Երևան, 2021, էջ 21-29:
  • Ս. Կարապետյան, Հետադարձ բառակազմության առանձնահատկությունը հայերենում և անգլերենում, Ա. Աբրահամյանի ծննդյան 100-ամյակին նվիրված հանրապետական գիտաժողովի նյութեր, Երևան, Էդիթ Պրինտ, 2020, էջ 206-215:
  • Ս. Կարապետյան, Գոյական բաղադրիչով կապակցական և հատվածական հարդարությունների ուսուցումը անգլերենում և հայերենում, Մանկավաժական միտք, 3, Երևան, «Զանգակ» հրատ., 2018, էջ 32-36:
  • Ս. Կարապետյան, Ն. Ներսիսյան, English and Armenian Reduplicative Analytical Structures and their Comparative Teaching, Հայագիտական հանդես, 2 (40), Երևան, 2018, էջ 116-125:
  • Ս. Կարապետյան, Հայերենի և անգլերենի բարդ բառերի բաղադրիչների խոսքիմասային պատկանելության որոշման դժվարությունները, Լեզու և լեզվաբանություն, 2018, 1 (18), Երևան, ՀՀ ԳԱԱ հրատ., էջ 74-81:
  • Ս. Կարապետյան, Գոյականական բաղադրիչներով համադրական բարդությունները հայերենում և անգլերենում, «Լեզուն և գրականությունը գիտական իմացության ժամանակակից հարացույցում» գիտական հոդվածների ժողովածու, Երևան, «Լուսակն» հրատ., 2018, 9, էջ 88-97:
  • Ս. Կարապետյան, Անգլերենի առդրական հարադրությունների ուսուցումը հայերենի զուգադրությամբ, Մանկավարժական միտք, Երևան, «Զանգակ» հրատ., 3-4, (66-67), 2017, էջ 65-70 :
  • S. Karapetyan, Comparative Analysis of Armenian and English Syndetic Analytical Word-Formation Structures with Noun Component, Անգլիագիտական հետազոտությունների հայկական հանդես, Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2017, էջ 19-28:
  • Ս. Կարապետյան, Անգլերենի հարակցական հարադրությունների ուսուցումը հայերենի զուգադրությամբ, ԳՊՀ գիտական հոդվածների ժողովածու 4, 2017, «Արտագերս» հրատ., էջ 396-401:
  • Ս. Կարապետյան, Դերանունը որպես սերող հիմք հայերենի և անգլերենի համադրական և վերլուծական բաղադրություններում, Հայագիտական հանդես, 2 (36), Երևան, 2017, էջ 47-54 :
  • Ս. Կարապետյան, Ածական+գոյական կաղապարով համադրական բարդությունները հայերենում և անգլերենում, Հայագիտական հանդես, 2 (32), Երևան, 2016, էջ 46-57:
  • Ս. Կարապետյան, Գոյական+բայ (Noun+Verb) կաղապարով համադրական բարդությունները հայերենում և անգլերենում, ԳՊՀ գիտական հոդվածների ժողովածու, 3, 2016, էջ 496-504 :
  • Ս. Կարապետյան, Գ+Գ կաղապարով կրկնավոր վերլուծական բաղադրությունները հայերենում և անգլերենում, «Երիտասարդ լեզվաբաններ» գիտական հոդվածների ժողովածու, Երևան, «Ասողիկ» հրատ., 2016, էջ 47-57:
  • Ս. Կարապետյան, Պատմողական և հրամայական նախադասությունների կառուցվածքային և իմաստային առանձնահատկությունները արդի հայերենում, ԳՊՀ գիտական հոդվածների ժողովածու, 2, 2015, էջ 426-431:
  • Ս. Կարապետյան, Գոյականական բաղադրիչներով շաղկապական հարադրությունները հայերենում և անգլերենում, Երիտասարդ լեզվաբանների հանրապետական 5-րդ գիտաժողովի զեկուցումներ, Երևան, ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ., 2015, էջ 5-17:
  • Ս. Կարապետյան, Հայերենի և անգլերենի անվանական վերլուծական կրկնավոր բաղադրությունների զուգադրական քննություն, Բանբեր Երևանի համալսարանի, Բանասիրություն, 1 (16), Երևան, «Լուսակն» հրատ., 2015, էջ 61-72 :
  • Ս. Կարապետյան, Անգլերենի և հայերենի բառակազմության ընդհանուր դրույթներ (գոյականական հիմքերով բաղադրություններ), «Լեզուն և գրականությունը գիտական իմացության ժամանակակից հարացույցում» գիտական հոդվածների ժողովածու, 6, Երևան, «Լուսակն» հրատ., 2015, էջ 18-23:
  • Ս. Կարապետյան, Գոյական հիմնաբառով դարձվածային կապակցությունները հայերենում և անգլերենում, «Օտար լեզուները բարձրագույն դպրոցում» գիտական հանդես, 1 (18), Երևան, 2015, էջ 30-40:
  • Ս. Կարապետյան, Դարձվածային կապակցությունների դասակարգումն անգլերենում հայերենի զուգադրությամբ, Հայագիտական հանդես, 2 (30), Երևան, «Տիգրան Մեծ» հրատ., 2015, էջ 25-33:
  • Ս. Կարապետյան, Անգլերենում և հայերենում բարդ բառի ու բառակապակցության տարբերակման հարցի շուրջ, ԲԵՀ , «Բանասիրություն», 2 (17), «Լուսակն» հրատ., Երևան, 2015, էջ 58-66 :
  • Ս. Կարապետյան, Գոյականական հիմքերով բաղադրությունները հայերենում և անգլերենում, «Հայերենագիտության հիմնահարցեր և զարգացման հեռանկարներ» միջազգային գիտաժողովի զեկուցումների ժողովածու, Եր., ԵՊՀ հրատ., 2015, էջ 90-98:
  • Ս. Կարապետյան, Որոշիչ-որոշյալ կապակցությամբ բարդությունները հայերենում և անգլերենում, ԲԵՀ, Բանասիրություն, 1 (142), Երևան, 2014, էջ 61-67 :
  • Ս. Կարապետյան, Հարցական և բացականչական նախադասությունների կառուցվածքային և իմաստային առանձնահատկությունները արդի հայերենում, ԳՊՀ գիտական հոդվածների ժողովածու, 1, 2014, էջ 520-529 :
  • Ս. Կարապետյան, Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի փիլիսոփայական հիմնախնդիրները, «Հոգեբանությունը և կյանքը» հանդես, 1-2, «Զանգակ» հրատ., Երևան, 2013, էջ 79-83 :
  • Գ. Հարությունյան, Ս. Կարապետյան, Հարցերի բազմագործառական բնույթը (ըստ ընդհանուր և հատուկ հարցերի վերլուծության), Անգլիագիտական հետազոտությունների հայկական հանդես, Երևան, «Լուսակն» հրատ., 2010, 1-2 (7), էջ 38-44 :
  • Ս. Կարապետյան, Մերժման ռազմավարությունը ժամանակակից անգլերենում, Անգլիագիտական հետազոտությունների հայկական հանդես, Երևան, «Լուսակն» հրատ., 2009, 1-2 (6), էջ 101-108:
  • S. Karapetyan, The Development of Legal Word Units in Armenian according to Ghazar Parpetsi’s Work "History of Armenia" (a Synchronic-Diachronic Analysis), Katchar, Yerevan, 2023, pp. 108-121:
  • Ս. Կարապետյան, Ծիսական առարկաների հինհայերէնեան անուանումները՝ որպէս արդի հայերենի բառային կազմի հարստացման աղբիւր, «Էջմիածին» կրօնագիտական եւ հայագիտական ամսագիր, 2023, Ձ տարի, համար Ե, էջ 133-145:
  • Ս. Կարապետյան, Ծիսական հանդերձանքի հինհայերենյան անվանումները՝ որպես արդի հայերենի բառային կազմի հարստացման աղբյուր, Հայագիտական հանդես, 2 (61), Երևան, 2023, էջ 10-17:

ORCID ID https://orcid.org/0000-0002-5565-7339 

Languages: English, Russian, Spanish

Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image