Sona Rafik Davtyan
19.02.2016

Candidate of pedagogical sciences, Associate Professor

davtyansona41@aspu.am

Lecturer at the Chair of Special pedagogy and psychology

Education
2010-2014 graduate student at the Chair of Special pedagogy and psychology Armenian state pedagogical university after Kh. Abovyan
2008-2010 specialization tiflopedagogue -Armenian State Pedagogical University after Kh. Abovyan, the Faculty of Preschool, Primary and Special Education, Department of Tiflopedagogy/ Master’s degree/
2004-2008 Specialization tiflopedagogue - speech-therapist in Armenian State Pedagogical University after Kh. Abovyan the Faculty of Preschool, Primary and Special Education, Department of Tiflopedagogy / Bachelor/
Scientific degree- 13.00.01. “Theory and history of pedagogics”(Special pedagogy), dissertation- Formation of spatial orientation abilities in family of preschool children with vision disorders /thesis to be protected/

Work experience
2010 up present lecturer Chair Special pedagogy and psychology Armenian state pedagogical university after Kh. Abovyan
2008-2011- Special pedagogue and speech therapist in extended school at №38 school after Belinsky
2008-2010- Speech therapist at special orphanage after Mary Izmirlyan

Courses
Bachelor`s degree course
Tiflotechnical means and writing training of Braille System, Basics of Hygiene of Ophthalmology, psycho-pedagogical estimation and diagnosis of children with vision disorders, Tiflopedagogy, Tiflopsychology, Preschool Tiflopedagogy, formation of communication of people with vision disorders, methods of perception development of people with vision disorders, giving of theoretical-practical knowledge, scientific supervision of essays, abstracts and term papers.
Scope of Academic interests - Special pedagogy and special psychology

Trainings
1. ''Perkins'', international program 2011-2013
2. ''The issues of inclusive education'' international conference 2015
3. ''Mass media and mental health'' conference. Armenian psychiatric association; 2015
4. ''Knowledge is life'' ACTIVATE TALKS- Tumo center for creative technologies; 2015
5. '' Providing stability in actions of disaster risk reduction''; Disaster Risk Reduction strengthening training program in pedagogical educational plan

Publications
1. Օրվա ռեժիմում կույր և թույլ տեսնող դպրոցականների ֆիզիկակամ դաստիարակությունը; Հատուկ մանկավարժություն և հոգեբանություն: Միջբուհական գիտամեթոդական հոդվածների ժողովածու,N8, Եր. 2009 «ԶԱՆԳԱԿ-97» հրատարակչություն, 32-34 էջ
2. Տեսողության խանգարումով երեխաների տարածության մեջ կողմնորոշվելու զարգացման տեսական մոտեցումները, Հատուկ կրթություն գիտամեթոդական տեղեկատու: ՎԱ. Կատինյանի խմբագրությամբ, N3; Եր. 2011; 46-58 էջ
3. Նախադպրոցական տարիքի տեսողության խանգարումով երեխաների տարածական կողմնորոշման կարողությունների ձևավորումն ընտանիքում; «Մանկավարժական միտք» ամսագիր; Եր.2013; «ԶԱՆԳԱԿ-97» հրատարակչություն, 188-193 էջ
4. Տեսողության խանգարումներ ունեցող նախադպրոցականների տարածական կողմնորոշման կարողությունների ձևավորումն ընտանիքում; «ՄխիթարԳոշ» գիտամեթոդական հանդես; Եր. 2015; 272-275էջ
5. Տեսողության խանգարումներ ունեցող նախադպրոցականների դաստիարակության հիմնախնդիրները ընտանիքում; «Մանկավարժական միտք» ամսագիր N3-4 ; «Զանգակ» հրատարկչություն;Եր. 2015; 234-239 էջ
6. Տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների տարածական կողմնորոշման անհրաժեշտության տեսագործնական հիմնավորումը ընտանեկան դաստիարակության պայմաններում; Հատուկ կրթության հիմնախնդիրներ գիտամեթոդական հանդես, 2015
7․ Դավթյան Ս.Ռ. Տեսողության խանգարումներ ունեցող նախադպրոցականների տարախական կողմնորոշման կարողությունների ձևավորման տեսական և գործնական նշանակությունը ընտանեկան դաստիրակության գործընթացում: <<Մխիթար Գոշ>> ՀԱՅ-ՌՈՒՍԱԿԱՆ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ ուսումնամեթոդական հոդվածներ.-Երևան.- 2016.-էջ 307-310:
8․ Դավթյան Ս.Ռ. Տեսողության խանգարումներ ունեցող նախադպրոցականների տարածական կողմնորոշման կարողությունների ձևավորման տեսական հիմնավորումն ընտանիքում: Հատուկ կրթության հիմնախնդիրներ գիտամեթոդական հանդես.-Երևան.-2016/4.-էջ50-56
9․Դավթյան Ս.Ռ. Տեսողության խանգարումներ ունեցող նախադպրոցականների տարածական կողմնորոշման կարողությունների ձևավորումն ընտանիքում: Հայաստանի Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական կայուն զարգացման հիմնախնդիրները գիտական հոդվածների ժողովածու. –Երևան.- 2016 1/23/.- էջ 374-378
10․ Դավթյան Ս.Ռ. Տեսողության խանգարումներ ունեցող նախադպրոցականների տարածական կողմնորոշման կարողությունների ձևավորման միջոցներն ընտանեկան դաստիարակության պայմաններում։<<Մխիթար Գոշ>> գիտական հոդվածներ, Եր․ 2017, 1 /46/, էջ 151-154
11․ Դավթյան Ս.Ռ. Տեսողության խանգարումներ ունեցող նախադպրոցականների տարածական կողմնորոշման կարողությունների ձևավորման տեսագործնական հիմնավորումը ընտանեկան դաստիարակության պայմաններում: Մանկավարժական միտք, Զանգակ-97,2017, /3-4/, էջ 423-426
12․Դավթյան Ս․Ռ․,Յայլոյան Ա․Վ․,Սարուխանյան Կ․Ա․ Տեսողության խանգարումներ ունեցող նախադպրոցականների տարածական կողմնորոշման կարողությունների ձևավորման միջոցներն ընտանեկան դաստիարակության պայմաններում: Հատուկ կրթության հիմնախնդիրներ գիտամեթոդական հանդես 2017, /5/, էջ 75-81
13․ Давтян С.Р. Пространственная ориентировка у дошколъников с нарушением зрения в условиях семъи։ Проблемы и перспективы развития образования, II Всероссийская научно-практическая конференция (с международным участием), г.о. Орехово-Зуево 2018, с. 21-23
14․ Давтян С.Р. Содержание формирования способностей ориентировки в пространстве у дошколъников с нарушением зрения в условиях семъи ։ Интернаука научный журнал, часть 1, 14(48) Москва 2018, с. 56-59
15․ Դավթյան Ս.Ռ. Տեսողության խանգարում ունեցող նախադպրոցականների տարածական կողմնորոշման կարողություների ձևավորման և զարգացման միջոցներն ընտանիքում: Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ: «Նահապետ» հրատարակչություն,Երևան, 2018, էջ 47

Knowledge of foreign languages-Russian, English

Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image