Yeva Levon Hovhannisyan
05.09.2016

PHD Associate Professor

hovhannisyanyeva23@aspu.am

PHD Associate Professor/Chair of Psychology

Education
2002-2007 Armenian state pedagogical University named after Khachatur Abovyan, candidate for a degree, <<Age and pedagogical psychology>> specialty
2001-2004 RA state Academy of management, a qualified state employee, state and municipal professions
1996-2001 Armenian state pedagogical University after Khachatur Abovyan, Department of psychology and pedagogy
Academic degree candidate of psychological Sciences
2009. March 17, candidate's dissertation defense U. 00.05 specialty "Age and pedagogical psychology"
Theme of candidate dissertation: "The formation of legal relationship between special school students as decisive factor of their socializations"

Experience
September 2 2014 up to now Associate Professor of the Chair of Psychology Armenian State Pedagogical University after Kh. Abovyan
2009-2014 - Assistant of the chair of Development and Applied Psychology, Armenian State Pedagogical University after Kh.Abovyan,

2003-2009 The lecturer of the chair of Development and Applied Psychology, Armenian State Pedagogical University after Kh.Abovyan
2001-2003 - The lecturer of psychology Yerevan state College of Light industry
Academic courses
Undergraduate:, psychology of management, conflict, professional introduction, psychology of military activities

Research interests:
Developmental psychology, pedagogical psychology, social psychology, konfliktologi

Retraining
2015 ‘’Strengthening DDR in the Pedagogical Curriculum’’ in the framework of the ‘’Sustaining Disaster Risk Reduction Actions at Scale’’ Programme implemented by UNICEF in Armenia and funded by the European Commission’s Directorate-General for Humanitarian Aid and Civil Protection, a certificate,

In 2009, the "New idea" social psychological organization of "training of skills of psychological counseling" special practical courses, certificate
In 2008.08.10 "Center for health and education" "Communication skills" courses, the certificate
In 2007. August 28-31, ASPU after. Kh "the Credit system and higher education" refresher certificate
1. Հատուկ դպրոցի սաների ռեսոցիալականացումը կրթադաստիարակչական գործընթացի արդիականացման պայմաններում, Կրթական բորեփոխում¬ների հոգեբանական հիմնահարցեր: Միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու, Աղավնաձոր 15-16 նոյեմբերի, 2008, Երեվան, «Մանկավարժ» էջ 147-152
2. Հատուկ դպրոցի սաների իրավահարաբերությունների ախտորոշման և վերասոցիալականացման գործընթացի առանձնահատկությունները, «Անձի զարգացման հիմնախնդիրները», Միջազգային գիտաժողովի նյութեր, Երևան, 2009, 23-24 հոկտեմբեր, ԵՊՀ հրատարակչություն, էջ113-116
3. Личностное и профессиональное развитие преподавателя-педагога-психолога в системе непрерывного образования. Основные проблемы послевузовского и непрерывного образования, Министерство образования и науки, Армянский Государственный Педагогический университет им. Х. Абовяна, Кафедра послевузовского и непрерывного образования ЮНЕСКО, сборник статей Международной наичной конференции 26-28 апреля, 2010, С. 318-323, համահեղինակներ՝ Լ. Արամյան Ս. Մակիչյան
4. Դեռահասների իրավախախտումների պատճառների բացահայտումը որպես շեղվող վարքի կանխարգելման միջոց, Երևանի «Անանիա Շիրակացի» միջազգային հարաբերությունների համալսարան, Հայաստանի Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական կայուն զարգացման հիմնախնդիրները Գիտական հոդվածների ժողովածու-2(18)Երևան 2013 էջ 225-231
5. Օրինախախտ դեռահասների վերասոցիալականացման գործընթացի որոշ առանձնահատկությունները Երևանի «Անանիա Շիրակացի» միջազգային հարաբերությունների համալսարան Հայաստանի Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական կայուն զարգացման հիմնախնդիրները Գիտական հոդվածների ժողովածու-3(19)Երևան 2013 էջ 163-167
6. Էթնիկական հոգեբանություն դասընթացի ուսումնական ծրագիր, մեթոդական ուղեցույց Երևան 2013, 53 էջ:
7. «Կրթության որակ և համապատասխանություն» երկրորդ վարկային ծրագիր ֆինլանդիայի Օուլուի համալսարանի և Խաչատուր Աբովյանի անվան Հայկական Պետական Մանկավարժական Համալսարանի համագործակցություն Խաչատուր Աբովյանի անվան Հայկական Պետական Մանկավարժական Համալսարանի <<Մանկավարժություն և հոգեբանություն» կրթական ծրագիր /մասնագիր և առարկայական նկարագրեր/ <<Մասնագիտական մերածություն» Երևան, հեղինակային հրատարակություն 2013
8. «Հատուկ դպրոցի սաների իրավահոգեբանական մշակույթի զարգացման ծրագիրվ», ՀՀ ԿԳ Ազգային բարեփոխումների ինստիտուտ,/ ՊՈԱԿ /«Նախաշավիղ», էջ 48-54 2015թ.
9. ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ԱՐԺԵՔԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ ԲԱՐՈՅԱԿԱՆ ԱՐԺԵՔՆԵՐԸ ՈՐՊԵՍ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐ, ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԻ ԴԱՇՆՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ ՀԱՅ-ՌՈՒՍԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ ՀՈԲԵԼՅԱՆԱԿԱՆ ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ ՏԱՐԵԿԱՆ ԳԻՏԱԺՈՂՈՎ 30 նոյեմբերի–4 դեկտեմբերի 2015 թ. ԾՐԱԳԻՐ ԵՐԵՎԱՆ–2015 հանձնված է տպագրության
10. Проблемы судебно-психологической экспертизы эмоциональных состояний ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԻ ԴԱՇՆՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ ՀԱՅ-ՌՈՒՍԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ ՀՈԲԵԼՅԱՆԱԿԱՆ ՏԱՍՆԵՐՈՐԴ ՏԱՐԵԿԱՆ ԳԻՏԱԺՈՂՈՎ 30 նոյեմբերի–4 դեկտեմբերի 2015 թ. ԾՐԱԳԻՐ ԵՐԵՎԱՆ–2015 հանձնված է տպագրության

Languages: Russian, English

Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image
Media image