Բան. գիտ. թեկ., դոցենտ
Բանասիրական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ/Արտասահմանյան գրականության ամբիոն
Կրթություն
1985-1990թթ.` Ռուսաստանի գիտության ակադեմիայի Ա.Մ. Գորկու անվան Համաշխարհային գրականության ինստիտուտ (Մոսկվա), դասական գրականության բաժին, հայցվոր:
1977-1982թթ.` Վ. Յա. Բրյուսովի անվ. Երևանի ռուսաց և օտար լեզուների պետական մանկավարժական ինստիտուտ (այժմ` ԵՊԼՀ)` ռուսաց լեզվի և գրականության և մանկավարժության ֆակուլտետ` ուսանող:
Գիտական աստիճան
Բանասիրական գիտությունների թեկնածու (1990 թ.` Մ.Գորկու անվ. Ռուսաստանի գիտության ակադեմիայի Համաշխարհային գրականության ինստիտուտ (ք. Մոսկվա)` «Լ.Ն. Տոլստոյը և հայ իրականությունը»):
Աշխատանքային փորձ
1985 - մինչ օրս` Խ.Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ,
1999 թ. - մինչ օրս`«Ռուսաց լեզուն Հայաստանում» («Русский язык в Армении») գիտամեթոդական ամսագրի գործադիր քարտուղար,
2002 թ - մինչ օրս` Արտասահմանյան գրականության ամբիոնի դոցենտ,
1999-2002թթ.՝ Ռուս եւ արտասահմանյան գրականության ամբիոնի դասախոս,
1991-2000թթ.՝ Ռուսաց լեզվի ամբիոնի դասախոս,
1985-1991թթ.՝ Ռուսաց լեզվի ամբիոնի լաբորանտ-դասախոս,
1982-1985թթ.՝ Ռուսաց լեզվի եւ գրականության ուսուցչուհի, դպր. № 9;
Կարդացվող դասընթացներ
Բակալավրիատ՝ 20-րդ դարի ռուս գրականություն (1890-1920-ակ ան թթ.), 20-րդ դարի ռուս գրականու թյուն/1930-1960 -ական թթ./, 20-րդ դարի ռուս գրականու թյուն/1970-2000 -ական թթ./, Ռուս գրականության դասավանդման մեթոդիկա, Ռուս մանկական գրականություն,Արծաթե դարի ռուս գրականություն:
Մագիստրատուրա՝ Ռուս սփյուռքի գրականություն, 20-րդ դարի գրականագիտական դպրոցներ:
Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակը՝ Փիլիսոփայությունը և գրականության կրոնական համատեքստը, գրականության պատմություն, բանասիրական հերմենևտիկա և տեքստաբանություն, սեմիոտիկա և տեքստի ոճաբանություն, լինգվոպոետիկա, տեքստի գրական խմբագրում:
Վերապատրաստումներ
2015, 19-23 հոկտեմբեր – 72 ժամ որակավորման բարձրացման դասընթացներ՝ «Теория и методика преподавания русского языка как неродного».
2015, 16-20 մարտ - 36 ժամ որակավորման բարձրացման դասընթացներ՝ «Современные аспекты преподавания русского языка как неродного, русской литературы и культуры».
2013, 18-30 սեպտեմբեր – 36 ժամ որակավորման բարձրացման դասընթացներ՝ “Русская лексикография и культура речи”, “Лингвокультурология: вузовский аспкект”.
2013, 9-19 հոկտեմբեր – 60 ժամ որակավորման բարձրացման դասընթացներ՝ «ингвистические и филологические знания в международном пространстве фандрайзинга».
2012, 15-21 հոկտեմբեր – 32 ժամ որակավորման բարձրացման դասընթացներ՝ «Актуальные проблемы преподавания русского языка и литературы в билингвальной среде».
Հրապարակումներ՝ ռուսերեն լեզվով (առանց դասագրքերի)
1. К истории армянских переводов произведений А.Т. Твардовского. - А.Т. Твардовский: исследова¬ния и материалы. - Смоленск: Издательство СмолГУ, 2015. – С. 208-213.
2. О «констелляции» и ее «нейтрализации» в русском языке: но¬вый взгляд на факты изменчивости в диахроническом срезе. - «Русский язык в Армении». – 2015. – № 3. – С. 60-63.
3. Элита как мечта и норма жизни. - Современная наука и инновации. Научный журнал. – 2015. – Выпуск № 1 (9). – Ставрополь– Пятигорск. – С. 142-148.
4. Образ «чужого» в современной политической мифологии. - Каспийский регион: политика, экономика, культура. – 2015. – № 2 (43). – С. 178-186.
5. «Чужой» и проблемы мультикультурализма. - АСТРАПОЛИС. – 2014. – Т. 3. – С. 98-103.
6. Языковая, социальная и политическая констелляция в условиях переходности «чужого» в «своё» - «Каспийский регион: политика, экономика, культура». – 2014. – № 1 (38). – Стр. 145-151.
7. «Война и мир» Л.Н. Толстого: двуязычие, или бинусарность как философия войны и мира. - «British Journal of Science, Education and Culture». - London University Press. - 2014. № 1 (5). January-June. Volume 1. – Р. 58-63.
8. Пять статей в академическом издании «М.Ю. Лермонтов. Энциклопедический словарь». - М.: Индрик, 2014. – С. 41-44, 242-246, 551-552, 711-712.
9. Драма «И свет во тьме светит» Л.Н. Толстого: житийный канон или философский реализм? - «Филологические науки». – 2013. - № 1. – Москва, 2013. – Стр. 111-118.
10. Деструкция формы как интерпретация реальности в современном информационном пространстве. - «Говорящая личность в современном информационном обществе: Образ оратора, образ автора, образ публи¬циста». - Астрахань, 2013. – Стр. 71-74.
11. Квантитативные тропы религиозного контекста в прозе Л.Н. Толстого. - «Говорящая личность в современном инфор¬мацион¬ном обществе: Образ оратора, образ автора, образ публициста». - Астрахань, 2013. – Стр. 74-78.
12. Философское осмысление Л.Н. Толстым категорий жизни и смерти. – «Известия высших учебных заведений. Северо-Кавказский регион. Общественные науки». – 2011. - № 1 (161). – Ростов-на-Дону, 2011.
13. Роль и место филологических дис¬цип¬лин в поствузовском об¬ра¬зовании учителя русского язы¬ка и литературы. - «Русский язык в Армении». – 2011. - № 2 (63). – Стр. 3-12.
14. К вопросу о религиозном контексте в произведениях «Воскресение» Л.Н. Толстого и «Пожелание» Лу Сюня. – «Русский язык в Армении». – 2010. - № 8 (61). – Ереван, 2010. – Стр. 37-44.
15. Евангельские изречения в ро¬мане Л.Н. Толстого «Воскресение». - «Филологические науки». – 2010. – № 1. – Москва, 2010. – Стр. 31-42.
16. Нравственная цель религиозного кон¬текста в романе Л.Н. Тол¬стого «Анна Каренина». – «Вестник Ленинградского государственного университета им. А.С.Пушкина». 2010. № 3. Том. 1: Филология. – Санкт-Петербург, 2010. – Стр. 298-306.
Մենագրության, դասագրքի, ուսումնական ձեռնարկների, բառարանների, բրոշյուրների, բազմաթիվ հոդվածների հեղինակ:
https://orcid.org/0000-0003-2810-2052
Լեզուներ`ռուսերեն (վարժ), անգլերեն (բառարանով), իտալերեն (բառարանով):