ԽԱՉԱՏՈՒՐ ԱԲՈՎՅԱՆԻ ԱՆՎԱՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

Արմեն Աշոտի Աջամօղլյան
15.02.2016

Մանկ. գիտ. թեկ., դոցենտ

ajamoghlyanarmen14@aspu.am

Մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ/ Աշխարհագրության և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոն

Կրթություն

2007-2011թթ․՝ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի կենսաբանության, քիմիայի և աշխարհագրության ֆակուլտետի աշխարհագրության բաժնի բակալավր
2011 թթ․՝ Արժանացել է Ղ. Ալիշանի անվան կրթաթոշակի
2011-2013թթ․՝ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի կենսաբանության, քիմիայի և աշխարհագրության ֆակուլտետի աշխարհագրության բաժնի մագիստրատուրա
2013-2016 թթ․՝ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի կենսաբանության, քիմիայի և աշխարհագրության ֆակուլտետի աշխարհագրության բաժնի ասպիրանտուրա

Գիտական աստիճան
Մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, ատենախոսության թեման. ‹‹Աշխարհագրության ուսուցման արդյունավետության բարձրացումը հանրակրթական դպրոցում՝ տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառմամբ» ԺԳ.00.02.- ‹‹Դասավանդման և դաստիրակության մեթոդիկա» (աշխարհագրություն) մասնագիտությամբ, 2016թ․

Աշխատանքային փորձ
2011-2017թթ.- Երևան քաղաքի պատմության թանգարան, հասարակայնության հետ կապերի պատասխանատու, այնուհետև որպես մարքետինգի գծով մասնագետ
2013-2016թթ.- Արթիկի թիվ 7ավագ դպրոցում՝ որպես աշխարհագրության ուսուցիչ
2016թ.-ից Աշխարհագրության և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի դասախոս
2020թ․-ից Աշխարհագրության և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի դոցենտ
2017թ. հունիսից 2018թ-ի մարտ - ՀՀ Արտակարգ իրավիճակների նախարարություն, ‹‹Հիդրոօդերևութաբանության և մթնոլորտային երևույթների վրա ակտիվ ներգործության ծառայություն›› ՊՈԱԿ, կիրառական կլիմատալոգիայի բաժնում, որպես առաջատար մասնագետ
2018-2020թթ․ ՀՀ Արտակարգ իրավիճակների նախարարություն, ‹‹Հիդրոօդերևութաբանության և մթնոլորտային երևույթների վրա ակտիվ ներգործության ծառայություն›› ՊՈԱԿ, հիդրոօդերևութաբանական մոդելների մշակման և փորձարկման բաժնում, որպես գլխավոր մասնագետ:
2020թ. մարտ- 2021թ․ապրիլ, ՀՀ ՇՄՆ ‹‹Հիդրոօդերևութաբանության և մոնիթորինգի կենտրոն›› ՊՈԱԿ, կլիմայական մոդելների վերլուծության բաժնի պետ
2021թ․հուլիս, Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոն, վերապատրաստող մասնագետ
2021թ․օգոստոս- մինչև օրս, ՀՀ ՇՄՆ ‹‹Բնապահպանական ծրագրերի իրականացման գրասենյակ›› պետական հիմնարկ, ծրագրերի իրականացման և մոնիթորինգի բաժնի գլխավոր մասնագետ
2021թ․ հոկտեմբեր- մինչև օրս, «Շենքերի ոլորտում մոնիթորինգի, հաշվետվողականության, ստուգման համակարգի ստեղծում և գիտելիքների կառավարում» ծրագրի համակարգող
2022թ․ հուլիս-օգոստոս «Հայաստանում անտառների դիմակայության բարձրացում՝ մեղմացման միջոցառումների շնորհիվ հարմարեցման և գյուղական վայրերում կանաչ տարածությունների ընդլայնման միջոցով» դրամաշնորհային ծրագրի թիմ-ղեկավար
2022թ․ օգոստոս և 2023թ․ օգոստոս «Կրթություն առանց սահմանի» ՀԿ, Աշխարհագրության վերապատրաստող մասնագետ
2023թ․ մայիս-օգոստոս ՇՄՆ «Բնապահպանական ԾԻԳ» ՊՀ, GIS դասընթացների վերապատրաստող մասնագետ

Կարդացվող դասընթացները
Երկրատեղեկատվական համակարգեր
Գեոինֆորմատիկա
Գեոէկոլոգիա
Բնակչության աշխարհագրություն
Հայաստանի աշխարհագրություն

Վերապատրաստումներ
ՄԱԿ-ի կողմից կազմակերպված «Աղետների ռիսկերի նվազեցում» վերապատրաստման դասընթաց (2017թ․)
Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում կազմակերպված աշխարհագրության գծով մասնագիտական վերապատրաստման դասընթաց (2018թ․)
Արտակարգ իրավիճակների նախարարության և Համաշխարհային Բանկի հետ համատեղ իրականացվող ծրագրի շրջանակներում կազմակերպված ‹‹Եղանակի սեզոնային և երկարաժամկետ կանխատեսումների ուսուցում» վերապատրաստման դասընթաց (2019թ․)
«Նախնական բժշկական պատրաստվածության» վերապատրաստման դասընթաց (2021թ․)
«Շենքերի ոլորտում համայնքային էներգետիկ կառավարման, էներգետիկ կառավարման տեղեկատվական համակարգի, չափողականության, հաշվետվայնության և հավաստագրման (ՉՀՀ)» վերապատրաստման դասընթաց (2021թ․)
«Դրամաշնորհային ծրագրերի ընթացակարգերի, ֆինանսական աջակցության և անհրաժեշտ գործիքակազմի ու դրանց լուծման մեխանիզների ներկայացում» վերապատրաստման դասընթաց (2022թ․)
«Քաղաքացիական պաշտպանության բնագավառում պատրաստվածության բարձրացման հարցերը» վերապատրաստման դասընթաց (2022թ․)
TAIEX գործիքի շրջանակներում՝ բնապահպանական ծրագրերի կառավարման համակարգի զարգացման համատեքստում վերապատրաստման դասընթաց (2022թ․
Մասնագիտական կրթական ծրագրերի, առարկայական նկարագրերի որակի բարձրացմանն ուղղված վերապատրաստման դասընթաց (2022թ․)
«Կլիմայական զգայուն ֆինանսական պլանավորում» թեմայով վերապատրաստման դասընթաց (2023թ․)
«Խթանելովով կանաչ աճը՝ վերապատրաստման դասընթաց քաղաքականություն մշակողների և ծրագրեր իրականացնողների համար» վերապատրաստման դասընթաց (2023թ․)

Անդամակցություն
Հայ աշխարհագետ գիտակրթական հասարակական կազմակերություն
Շիրակ հայրենակցական միավորում

Հրապարակումներ
Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ.
1. ԱՇԽԱՐՀԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑԱԿԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՄԲ
Ուսումնաօժանդակ ձեռնարկ
1. ԵՐԿՐԱՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ (Համահեղինակ Տիգրան Բաբայան)

Հոդվածներ
1. Էվոլուցիոն պատկերացումներ ռեկրեացիոն ռեսուրսների և ռեսուրսաօգտագործման մասին
2. Զբոսաշրջային հետաքրքրություններ ներկայացնող բնության հուշարձանների ներկայացման խնդիրները
3. Կլիմայի փոփոխության դրսևորումները և նրա ազդեցության միտումները ՀՀ ջրային ռեսուրսների փոփոխության վրա
4. Շիրակի մարզի ռեկրեացիոն ռեսուրսների գնահատման փորձ
5. Վայքի տարածաշրջանի ռեսուրսների ռացիոնալ օգտագործման և բնապահպանական հիմնախնդիրները
6. «ЖИВАЯ ГЕОГРАФИЯ» ուսուցման օժանդակ միջոցի ուսումնամանկավարժական առանձնահատկությունները
7. Ինտերակտիվ գրատախտակների կիրառման արդյունավետությունը դասապրոցեսում (աշխարհագրության դասի օրինակով)
8. Երկրատեղեկատվական համակարգերի դերը աշխարհագրական կրթության զարգացման գործընթացում
9. Թվային արբանյակային լուսանկարները և դրանց նշանակությունը դպրոցական աշխարհագրության դասապրոցեսում
10. Համակարգչային ներկայացումների կառուցման մանկավարժական առանձնահատկությունները
11. ՀՀ ջրային ռեսուրսների տնտեսական գնահատումը կլիմայի գլոբալ փոփոխության պայմաններում
12. Հայաստանը համաշխարհային քարտեզագրական ստեղծագործություններում
13. Информационные и коммуникационные технологии как средство повышения эффективности преподавания географии
14. Աշխարհագրության ուսուցման արդյունավետության բարձրացումը հանրակրթական դպրոցում՝ տեղեկատվական եվ հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառմամբ
15. Սահացուցադրումների և համակարգչային ներկայացումների կիրառման արդյունավետությունը աշխարհագրության դասավանդման գործընթացում
16. Effectiveness of Information and Communication Technologies in the Teaching Process (by an Example of Geography Lesson)
17. Особенности и принципы применения информационно-коммуникационных технологий в процессе преподавания географии
18. Աշխարհագրության ժամանակակից դասին ներկայացվող տեխնոլոգիական պահանջները
19. Աշխարհագրության դասավանդման գործընթացում տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառման մեթոդները
20. Կրթական գործնթացի արդյունավետության հիմնավորում «SMART» փոխներգործուն գրատախտակի օգտագործմամբ
21. Ականավոր գիտնականն ու վաստակաշատ մանկավարժը
22. Սյունիքի մարզի անտառային գեոհամակարգերի պահպանման հիմնախնդիրները կլիմայի գլոբալ փոփոխության պայմաններում
23. Համակարգչային ներկայացումների կառուցման դիզայներական և էրգոնոմիկ մոտեցումներ
24. Երկրատեղեկատվական համակարգերի կիրառման առանձնահատկությունները և դիդակտիկական սկզբունքներն աշխարհագրության ուսուցման գործընթացում
25. Անձնակենտրոն, հեռավար և համակարգչային ուսուցման տեխնոլոգիաներն աշխարհագրության դասավանդման գործընթացում
26. Ժամանակակից բնապահպանական հիմնախնդիրները ՀՀ-ում՝ արտակարգ իրավիճակների տեսանկյունից
27. Ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաներն էլեկտրոնային ուսուցման գործընթացում և հիմնախնդիրները
28. «Երկրատեղեկատվական համակարգեր» բուհական դասընթացի հիմունքների դասավանդման մեթոդիկա

Լեզուներ` հայերեն, անգլերեն, ռուսերեն