ԽԱՉԱՏՈՒՐ ԱԲՈՎՅԱՆԻ ԱՆՎԱՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

Բելլա Նորիկի Այունց
26.02.2016

Մանկ․ գիտ․ թեկ․ դոցենտ

Մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ /Ռուսաց լեզվի և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոն

Կրթություն
2005-2009թթ. Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվաբանական համալսարան, ասպիրանտուրա «Լեզուների դասավանդման մեթոդիկա» մասնագիտությամբ
1987-1992թթ. Երևանի Վ.Բրյուսովի անվան ռուսաց և օտար լեզուների պետական մանկավարժական ինստիտուտ, ռուսաց լեզվի և գրականության ֆակուլտետ
Գիտական աստիճան
Մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճան ԺԳ.00.02 – Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա (ռուսաց լեզու) մասնագիտությամբ, ՀՊՄՀ-ում գործող ԲՈԿ-ի «Մանկավարժություն» 020 մասնագիտական խորհուրդ: Թեկնածուական ատենախոսության թեման` «Թղթապանակի տեխնոլոգիան ուսանողների` ռուսաց լեզվի ապագա ուսուցիչների մասնագիտական պատրաստման գործընթացում »:

Աշխատանքային փորձ
2022- մինչ այժմ Խ. Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ-ի ռուսաց լեզվի և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի դոցենտ
2020-2022թթ. Խ. Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ-ի ռուսաց լեզվի և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի դասախոս
2018-2020թթ. Խ. Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ-ի օտար լեզուների դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի դասախոս
2013–2014թթ. Ռուսաց լեզվի ուսուցիչ RECEA կենտրոնում (Reintegration Centre Armenia)
2009-2017թթ. Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվաբանական համալսարանի մանկավարժության և լեզուների դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի դասախոս
2009-2010թթ. Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվաբանական համալսարանի մանկավարժական պրակտիկայի ընդհանուր ղեկավար
2005-2009թթ. Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվաբանական համալսարանի մանկավարժության և լեզուների դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի դասախոս (համատեղության կարգով)
2004-2006թթ. Վարչական ասիստենտ` Այռեքս- «Միջազգային հետազոտությունների և փոխանակումների խորհուրդ» ամերիկյան կազմակերպության տարրական դասարանների ուսուցիչների վերապատրաստման ծրագրի երևանյան հենակետ
1997-2009թթ. Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվաբանական համալսարանի մանկավարժության և լեզուների դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի լաբորանտ
1992-1997թթ. Ռուսաց լեզվի ուսուցիչ Ճամբարակի թիվ 1 միջնակարգ դպրոցում

Կարդացվող դասընթացներ
Բակալավրիատ՝ Օտար լեզու/Ռուսաց լեզու

Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակը
Ռուսաց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա
Հաղորդակցական լեզվական կոմպետենցիա
Եվրոպական լեզվական թղթապանակ

Վերապատրաստումներ
• Международный научно-практический форум “Русский язык и вызовы XXI века на евразийском пространстве“ для педагогов, преподающих русский язык за рубежом// Министерство просвещения РФ, Российский государственный гуманитарный университет, 20-21 декабря 2021 г.
• Курсы повышения квалификации по программе “Интенсификация процесса обучения русскому языку: современные методики, речевые практики, педагогическое мастерство” (32 ч.)// Министерство просвещения РФ, Ставропольский государственный педагогический институт, 13-16 декабря 2021 г.
• Международный научно-образовательный форум “Русский язык и литература в эпоху цифровизации: новые подходы, методы и дидактические инструменты”// Российский государственный гуманитарный университет, 3-4 декабря 2020 г.
• Курсы повышения квалификации в рамках дистанционного методического семинара для преподавателей русского языка как иностранного//Российский центр науки и культуры в Брюсселе, Учебно-издательский центр “Златоуст”, 8 июля 2020г.
• Программа повышения квалификации “Русский язык” (72 ч.)// Российский государственный гуманитарный университет, 10-14 декабря 2018 г.
Հրապարակումներ
• Европейский профессиональный портфолио как альтернативный инструмент развития лингводидактических умений учащихся (учебно-методическое пособие), Ереван, 2021, 93 с.
• Alternative Selbstlern- und Selbstbeurteilungs-Technologien. Beiträge der 4.Internationalen Konferenz “Profilanalyse für Deutsch als Fremdsprache”, Eriwan, 2021, S.47-53
• Альтернативные коммуникативно-ориентированные технологии самообучения и самоконтроля. Материалы всероссийской научно-практической конференции с международным участием “Современная коммуникативистика: наука – практика – специальность", Москва, Ред.-изд. дом РосНОУ, 2020, С.362-369
• К вопросу о формировании профессионального саморазвития студентов – будущих учителей русского языка как иностранного. Материалы республиканской научно-практической конференции “Актуальные проблемы лингвистики и методики преподавания РКИ ”, Ереван, Изд-во АГПУ, 2020, С.210-223
• Интегративные профессиональные умения студентов как основа их подготовки и самоопределения в будущей педагогической деятельности. Материалы международной научно-практической конференции “Русский язык – гарант диалога культур, научного сотрудничества, межнационального и межличностного общения в XXI веке”, Ереван, 2018, С.99-104

Լեզուներ
Հայերեն, ռուսերեն, գերմաներեն