ԽԱՉԱՏՈՒՐ ԱԲՈՎՅԱՆԻ ԱՆՎԱՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

Անահիտ Վարդանի Ենոքյան
07.02.2016

Մանկ. գիտ. թեկ., դասախոս, կրտսեր գիտաշխատող

anahit19xy@gmail.com yenokyananahit05@aspu.am

Մանկ. գիտությունների թեկնածու, դասախոս / Մաթեմատիկայի և նրա դասավանդման մեթոդիկայի աբիոն

Կրտսեր գիտաշխատող /Մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացի լաբորատորիա

Կրթություն
2012-2016թթ. Խ.Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի ասպիրանտ
2010-2012թթ. Խ.Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ Մաթեմատիկայի և ինֆորմատիկայի ֆակուլտետի Մաթեմատիկա բաժին. Մագիստրատուրա
2008-2010թթ. Խ.Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ Մաթեմատիկայի և ինֆորմատիկայի ֆակուլտետ, Տնտեսագիտության բաժին /լրացուցիչ կրթություն/
2006-2010թթ. Խ.Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ Մաթեմատիկայի և ինֆորմատիկայի ֆակուլտետի Մաթեմատիկա բաժին. բակալավրիատ

Աշխատանքային փորձ
2017 թ.-առ այսօր Խ.Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ Մաթեմատիկայիև նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոն, դասախոս
2014թ. –առ այսօր Խ.Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ Մաթեմատիկական կրթության արժեբանության լաբորատորիա, կրտսեր գիտաշխատող
2011-2017թթ. Խ.Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ Տնտեսագիտության և կառավարման ամբիոն, մասնագետ

Կարդացվող դասընթացներ
Բակալավրիատ՝ Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա, Մաթեմատիկա, Բարձրագույն մաթեմատիկա, Տարրական մաթեմատիկա և խլպ, Հայկական դպրոցներում մաթեմատիկայի ուսուցման պատմություն
Մագիստրատուրա՝ Ընտրովի դասընթաց (Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկայի ընտրովի հարցեր), Մաթեմատիկական կրթության արժեբանական հիմունքները, Ներառարկայական և միջառարկայական կապերը մաթեմատիկայի ուսուցման գործընթացում

Գիտական աստիճան
Մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, «Բարոյական արժեքների ձևավորումը մաթեմատիկայի ուսուցման գործընթացում», ԺԳ.00.02 «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա (մաթեմատիկա)» մասնագիտություն։

Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակը
Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա, արժեքների ձևավորումը և մաթեմատիկայի կրթական ներուժը, քննադատական և ներառական մաթեմատիկական կրթություն։

Հրապարակումներ (ընտրովի)
1. The problem of formation of moral values in the process of teaching mathematics, /with co-author/, Kollosche, D. (Ed.). (2021). Exploring new ways to connect: Proceedings of the Eleventh International Mathematics Education and Society Conference. 3 Volumes. Tredition, p. 662-670
2. Համագործակցային ուսուցումը հանրակրթական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցման գործընթացում, /համահեղինակությամբ/, Մաթեմատիկական կրթություն 9 միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու, Երևան, 2021թ․, էջ 49-52
3. Формирование толерантности в условиях информатизации математического образования, Сборник статей IV Международной научнойконференции «Информатизация образования и методика электронного обучения: цифровые технологии в образовании, г. Красноярск, 2020 г. (РИНЦ), С․ 109-112
4. Սովորողների բարոյական բացասական արժեքների արմատավորման կանխարգելումը մաթեմատիկական խնդիրների ուսուցման միջոցով, Մաթեմատիկական կրթություն 7 միջազգային գիտաժողովի նյութերի ժողովածու, Երևան, 2019թ․, էջ 44-47
5. O проявлении нравственных отрицательных ценностей в процессе обучения математике, /соавтором/ Сборник статей международной научно-практической конференции “Современные тендеции естественно-математического образования: школа-вуз” г. Соликамск, 2019г., С․ 148-151
6. О формировании национальных базовых ценностей в процессе обучения математике, /соавтороми/, Сборник статей «Исследования гуманитарного потенциала математики в формировании базовых национальных ценностей детей и молодежи, Всероссийской научно-практической конференции с международным участием, г. Перм, 2018 г., (РИНЦ), С. 14-20
7. О ценностно-ориентированном обучении решению математических задач, Сборник статей XIV Международной научно‐практической конференции «АРТЕМОВСКИЕ ЧТЕНИЯ», г. Пенза 2018 г. (РИНЦ).168-170
8. Формирование некоторых моральных ценностей посредством обучения математическим задачам, Современное образование: научные подходы, опыт, проблемы, перспективы, сборник статей XIII Международной научно‐практической конференции «АРТЕМОВСКИЕ ЧТЕНИЯ» , г. Пенза 2017, стр. 121-124
9. Проблема нравственного воспитания посредством математики в истории Армянской педагогики, Physical and mathematical education, issue 4(10), Суми 2016, стр.13-16
10. Բարոյական արժեքները մաթեմատիկայի հին հայկական խնդրագրքերում, «Մաթեմատիկական կրթություն 4» գիտաժողովի նյութերի ժողովածու, Երևան 2016թ․, էջ 32-36
11. Հանդուրժողականության ձևավորումը մաթեմատիկայի ուսուցման գործընթացում, Մաթեմատիկան դպրոցում, 2016թ․, N4, էջ 19-27
12. Բարոյական արժեքների ձևավորումը մաթեմատիկայի ուսուցման գործընթացում. փորձարարական աշխատանքներ, Մաթեմատիկան դպրոցում, 2016թ, N3, էջ 16-26
13. Բարոյական արժեքների ձևավորումը հումանիտար կրթության պայմաններում, /համահեղինակությամբ/, Լրաբեր հասարակական գիտությունների քառամսյա հանդես, 2016թ. N3, էջ 276-283
14. Բարոյական արժեքների ձևավորումը մաթեմատիկական խնդիրների ուսուցմամբ հայկական կրթական միջավայրում (VII-XIX դդ.) «Լրաբեր» հասարակական գիտությունների, Երևան, 2015թ. N1(643) հունվար-ապրիլ, էջ 382-387
15. Մաթեմատիկական կրթությունը Արևմտյան Հայաստանում առաջին աշխարհամարտից առաջ, /համահեղինակությամբ/, «Մաթեմատիկան դպրոցում» գիտամեթոդական ամսագիր, Երևան, 2015թ., N1(99), էջ 8-20

Վերապատրաստումներ
2021թ․-«Բարոյական և քննադատական մաթեմատիկական կրթության իրականացումը մաթեմատիկայի ուսուցման գործընթացում» հետազոտական ծրագիր, OeAD /Կլագենֆուրտ, Ավստրիա/
2020թ․- «Ֆինանսական մաթեմատիկա դպրոցներում» ՀՀ ԿԲ, ՀՊՄՀ /Երևան, Հայաստան/
2020թ․-«Սովորիր ինձնից» դասընթաց, Հաշմանդամություն և ներառական զարգացում ՀԿ /Երևան, Հայաստան/
2019թ․- «Բարեվարքության գնահատման մեթոդաբանություն և որակի ներքին ապահովում» դասընթաց, ԲՀՀ Հայաստան /Երևան, Հայաստան/
2019թ․- «Ակադեմիակա բարեվարքություն և ակադեմիական ազատություն» դասընթաց, ՀՔԻ /Երևան, Հայաստան
2019թ․- ՀՊՄՀ պրոֆեսորադասախոսական անձնակազմի վերապատրաստում, ՀՊՄՀ /Երևան, Հայաստան
2017թ․- ERASMUS+ Staff mobility for training, Վարշավայի էկոլոգիայի և կառավարման համալսարան /Վարշավա, Լեհաստան/
/2016թ․- TEMPUS ARMAZEG ծրագիր, Վրացական տեխնիկական համալսարան /Թբիլիսի, Վրաստան
2016թ.- TEMPUS ARMAZEG ծրագիր , ՀՀ ԳԱԱ Ինֆորմատիկայի և ավտոմատացման պրոբլեմների ինստիտուտ /Երևան, Հայաստան/
2015թ․- TEMPUS ARMAZEG ծրագիր, Լյուվենի կաթոլիկ համալսարան /Լյուվեն, Բելգիա/
2015թ․- ՀՊՄՀ ուսումնաօժանդակ անձնակազմի վերապատրաստում, ՀՊՄՀ /Երևան, Հայաստան/
2015թ․- TEMPUS ARMAZEG ծրագիր, Սբ Անդրեաս Առաջինի անվան վրացական համալսարան /Թբիլիսի, Վրաստան/

Լեզուներ
Հայերեն` մայրենի
Ռուսերեն` լավ
Անգլերեն` գերազանց
Գերմաներեն՝ կարդում և թարգմանում եմ բառարանի օգնությամբ
Թուրքերեն՝ կարդում և թարգմանում եմ բառարանի օգնությամբ