Մանկ. գիտ. թեկ., դոցենտ
Մանկավարժական գիտությունների թեկնածու,դոցենտ/Երաժշտության մանկավարժության ամբիոն
Կրթություն
2004-2007թթ.՝ Վորոնեժի պետական մանկավարժական համալսարանի ասպիրանտ
1999-2004թթ.՝Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի ուսանող
Գիտական աստիճան
Մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, մասնագիտությունը՝
ԺԳ.00.02.մանկավարժություն (դասավանդման և դաստիարակ.մեթ.),
Ատենախոսություն՝ “Формирование слушательской компетенции бакалавров в процессе музыкально-педагогического образования”
Աշխատանքային փորձ`
2010- առ այսօր՝ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
2009- առ այսօր՝ Երևանի Ղ. Սարյանի անվան արվեստի դպրոց` դասատու
2007-2009- Վորոնեժի պետական մանկավարժական համալսարան`կոնցերտմայստեր
2004-2008- Վորոնեժի երաժշտական քոլեջ` դասատու
Կարդացվող դասընթացներ
Բակալավրիատ՝
Երաժշտություն և տարրական դպրոցում երաժշտության ուսուցման մեթոդիկա
Երաժշտություն և տարրական դպրոցում երաժշտության ուսուցման մեթոդիկա /ռ.լ./
Երեխայի երաժշտական դաստիարակության տեսություն և մեթոդիկա
Երաժշտական դաստիարակության մեթոդիկա
Մանկավարժական պրակտիկա
Մագիստրատուրա՝
Երեխայի երաժշտական կրթության ժամանակակից տեխնոլոգիաներ
Հայ կոմպոզիտորների մանկական ստեղծագործությունները նախադպրոցական, երաժշտական դաստիարակության գործընթացում
Երաժիշտ-մանկավարժի մեթոդաբանական կուլտուրան
Երաժշտամանկավարժական տեխնոլոգիաներ
Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակ
Երաժշտական հոգեբանություն, երաժշտության դասավանդման տեխնոլոգիաներ, Արվեստի պատմություն, Նախադպրոցականների և դպրոցականների գեղագիտական դաստիարակություն, Միջազգային բազմամշակութային երկխոսություն
Անդամակցություն
1. «Օգնենք հայ մանուկներին» ՀԿ-ի անդամ:
2. <<Կրթության որակ և համապատասխանություն>> Խ. Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ-ի և Օուլուի համալսարանի համագործակցության 2-րդ վարկային ծրագիր, 2012-2013թթ.
3. ՀՀ ԿԳՆ ԳՊԿ - ՌՀԳՀ-2014 հայ-ռուսական համատեղ № 13RF-016 գիտական նախագիծ՝ Միջազգային բազմամշակութային երկխոսության բազմագործառութային մոդելի մշակումը մոնոէթնիկ և բազմաէթնիկ կրթական համակարգում (Հայաստանի և Ռուսաստանի օրինակով), 2014-2015թթ.:
Հրապարակումներ
1. ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ ԱՆԱՀԻՏ: ԵՐԱԺՇՏԱՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐ: Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ/Ա. ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ.-Եր.: Արտագերս, 2015. – 120 էջ:
2. Գևորգյան Ա. Երաժշտական ընկալումը որպես մշակույթների երկխոսության կարևոր գործոն: Մշակույթների երկխոսություն. Հայաստանը և համաշխարհային մշակույթը: Գիտական հոդվածների ժողովածու: Գյումրի: <<Իմպրոռիթմ>> հ/կ, 2011: 238 էջ: Էջ 184-190
3. Духовно-нравственное воспитание средствами народной музыки в системе образования Республики Армении. Вузы культуры и искусств в мировом образовательном пространстве: русско-славянские культурные традиции и межкультурное взаимодействие. Сборник материалов VI Международного симпозиума. – Брянск: изд-во Брянского филиала РАНХиГС, 2012. – 444 с. Стр. 361-368
4. Геворкян А. "Музыкальные способности и потребности как важные компоненты музыкально-педагогического образования". Научно - теоретическая и практическая конференция - роль искусства и культуры в становление духовности личности, Ташкент, 2014г. с. 162-167
5. Специфика воспитательной работы по развитию межнационального поликультурного диалога в системе образования. Научно-методический журнал "Образование личности" Москва, 2015, № 2, с. 38-42. (РИНЦ)
6. Геворкян А. Эстетические категории как важный фактор в формироании и развитии межнационального поликультурного диалога. Образование личности: стандарты и ценности: Сборник научно-методических материалов международных научно-практических конференций «Теория и практика поликультурного воспитания в образовательной среде», «Актуальные вопросы социализации личности в современных условиях» / Сост. и науч. ред. Н.Ю. Синягина, Е.Г. Артамонова. – М.: АНО «ЦНПРО», 2015. – 310 с. С 31-35 (РИНЦ)
7. Геворгян А. «Национальная культура как основа формирования этнического самосознания в моноэтнической образовательной среде». Canadian Journal of Education and Engineering, N2(12), (July-December).Volume III. "Ottawa University Press", 2015. - 621p. (Scopus)
ORCID ID https://orcid.org/0000-0002-5876-4746
Լեզուներ՝ հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն, իսպաներեն