ԽԱՉԱՏՈՒՐ ԱԲՈՎՅԱՆԻ ԱՆՎԱՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

Դավիթ Օնիկի Ղարիբյան
26.02.2016

Բան. գիտ. թեկ. ասիստենտ

gharibyandavit04@aspu.am

Բան. գիտ. թեկ. ասիստենտ/ Ռուսաց լեզվի ամբիոն

Կրթություն
2010-2012 թթ. - Երևանի Վ. Բրյոսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի ռուս և սլավոնական լեզվաբանության ամբիոնի հայցորդ
2010-2013 թթ. Երևանի պետական համալսարան, հայ գրականության ամբիոնի ասպիրանտ
2008-2010 թթ. Երևանի պետականհամալսարան, ռուս բանասիրության ֆակուլտետի մագիստրատուրայի ուսանող
2004-2008 թթ. Երևանի պետական համալսարան, ռուս բանասիրության ֆակուլտետի բակալավրիատի ուսանող:

Գիտական աստիճան
Թեկնածուական ատենախոսության պաշտպանություն Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանում, բանասիրական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճան՝ Ժ.02.04 - ՙսլավոնական լեզուներ՚ մասնագիտությամբ, ատենախոսության թեման՝ «Ֆիզիկական գործողության բայերի ճանաչողական-գործառութային առանձնահատկությունները ռուսերենում՝ հայերենի համադրությամբ»

Աշխատանքային փորձ
2015 թ. – առ այսօր Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի ռուսաց լեզվի ամբիոնի ասիստենտ
20013-2014 թթ. – Հայաստանի Հանրապետության նախագահի աշխատակազմ, Հայաստանի Հանրապետության նախագահի աշխատակազմի ղեկավարի գրասենյակի օգնական
2013-2015 թթ - Երևանի Վ. Բրյոսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի ռուս և սլավոնական լեզվաբանության ամբիոնի ավագ դասախոս
2010-2013 թթ. - Երևանի Վ. Բրյոսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի ռուս և սլավոնական լեզվաբանության ամբիոնի դասախոս

Կարդացվող դասընթացներ
Բակալավրիատ՝ օտար լեզու (ռուսերեն)
Ժամանակակից ռուսերենի ձևաբանություն
Ժամանակակից ռուսերենի շարահուսություն

Մագիստրատուրա՝ օտար լեզու (ռուսերեն)
Լեզվի տեսություն

Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակը

Իմաստաբանություն, լեզվի իմաստաբանական կառուցվածք, իմաստաբանական շարահյուսություն, սերող իմաստաբանություն, “Իմաստ-Տեքստ” իմաստաբանական նկարագրության մոդել, թարգմանության տեսություն:

Վերապատրաստումներ
1. Краткосрочный курс повышения квалификации по методике преподавания русского языка и литературы в Центре международного образования МГУ имени В.М.Ломоносова (с 12 октября по 15 октября 2009 года, общее количество часов - 30)
2. Повышение квалификации по программе “Теория и методика преподавания русского языка как неродного” (19-23 октября 2015 года, общий объем – 72 часа)


Հրապարակումներ
1. К вопросу о специфике международных языков // Русский язык и литература в образовательной системе Армении: Проблемы и перспективы, ст. 186-196, Ереван-Москва, 2009
2. Когнитивная специфика глаголов физического действия // ԵՊՀ հոբելանական գիտական նստաշրջան: Հոդվածների ժողովածու, ст. 156-161, Ереван 2010
3. Эволюция принципов таксономизации глагола // Русский язык в Армении, N 6, ст. 10-18, Ереван, 2012
4. Протособытийный признак в свете регулярной глагольной многозначности // Русский язык в формате 3D: лингвистика, образование, культура. Материалы второй международной конференции, посвященной 75-летию 1-го выпуска Русского двухгодичного педагогического института, ст.282-292 Ереван, 2013
5. Импликативная составляющая протособытийных глаголов с деструктивным значением // Русский язык – гарант диалога культур, научного сотрудничества, межличностного и межнационального общения в XXI веке. Материалы III международной научно-практической конференции преподавателей русского языка Армении, России и других стран СНГ, ст. 127-135, Ереван 2012
6. О внутрисистемных семантических ролях // Русский язык в Армении, N 2, ст. 25-30, Ереван, 2014
7. О конструкциях с объектом-каузатором // Русский язык – гарант диалога культур, научного сотрудничества, межличностного и межнационального общения в XXI веке. Материалы III международной научно-практической конференции преподавателей русского языка Армении, России и других стран СНГ, Ереван,2014
8. О специфике семантического синтеза фиктивных форм// Вестник Ереванского государственного университета языков и социальных наук, N 1 (36), ст. 296-30, Ереван, 2016

Լեզուներ՝ հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն