ԽԱՉԱՏՈՒՐ ԱԲՈՎՅԱՆԻ ԱՆՎԱՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

Ռուզան Պողոսի Ջուլֆայան
10.02.2016

Բան. գիտ.թեկ., դոցենտ

julfayanruzan01@aspu.am

Բանասիրական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ/ հայոց լեզվի և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոն

Կրթություն

1986-1989թթ.՝ՀՀ ԳԱԱ լեզվի ինստիտուտ, ասպիրանտ« Հայոցլեզու» մասնագիտությամբ
1982-1986թթ.՝ Խ. ԱբովյանիանվանՀՊՄՀ բանասիրականֆակուլտետ, հայկականբաժին

Գիտական աստիճան

2009 թ. – Թեկնածուական ատենախոսության պաշտպանություն, թեմա՝ «Գոյականի բառաքերականական ներխոսքիմասային տեղաշարժերը հայերենում», ժ.02.01

Աշխատանքային փորձ

2000թ. առայսօր՝ Երևանի Խ. Աբովյանի անվան պետական մանկավարժական համալսարան, դասախոս
1999 -2000թթ.՝ Հայաստանում Ֆրանսիական համալսարան հիմնադրամ, դասախոս 1996-1999թթ.- «ՎիլյամՍարոյան» համալսարան, դասախոս
1990-1996 թթ.՝ « ԴավիթԱնհաղթ» հումանիտար համալսարան,դասախոս

Կարդացվող դասընթացներ

Բակալավրիատ` Ժամանակակից հայոց լեզու. հնչյունաբանություն,
ժամանակակից հայոցլեզու. բառագիտություն,
ժամանակակից հայոցլեզու. ձևաբանություն,
հայոց լեզու և գրականություն

Գիտական հետազոտությունների շրջանակը

Ժամանակակից հայոց լեզու

Վերապատրաստումներ

2015թ. -Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի կազմակերպած պրոֆեսորադասախոսական անձնակազմի որակավորմ անբարձրացման դասընթաց
2015թ. - «Աղետների ռիսկի նվազեցման գործողությունների կայունության ապահովման» ծրագրի շրջանակներում իրականացվող «ԱՌՆ –ն մանկավարժական ուսումնական պլանում ամրապնդելու» վերապատրաստում

Հրատարակումներ
1. Գոյականի բառաքերականական ներ¬խոսքիմասային տե¬ղաշարժերը հայերենում,
Երևան, «Լիմուշ» հրատ., 2011:
2. Հայոց լեզվի վարժությունների և առաջադրանքների շտե¬մարան, Երևան, «Արտա-գերս»հրատ., 2014:
3.Նախադասության երկրորդական անդամների ուսուցումը տեխ¬նո¬լոգիական մոտեցմամբ, Երևան, «Արտագերս» հրատ., 2014:
4.Հայերենագիտական դպրոցական ընդարձակ բառարան-տեղե¬կատու, Երևան, «Արտագերս »հրատ., 2014:
5. Ծրագիր հայոց լեզու առարկայի ոչ մասնագիտական ֆակուլտետների համար, Երևան, Հեղինակային հրատ., 2016:
6. Ծրագիր ձևաբանություն առարկայի /Բուհի բակալավրիատի և մագիստրատու-րայի կրթական ծրագրեր« Հայոց լեզու և գրականություն» մասնագիտության համար/ , Երևան, Հեղինակային հրատ., 2016:
7. Ծրագիր-փաթեթ. ժամանակակից հայոց լեզու. Հնչյունաբանություն, Երևան, Հեղինակային հրատ., 2017:
8. Ծրագիր-փաթեթ. ժամանակակից հայոց լեզու. բառագիտություն Երևան, Հեղինա-կա¬յին հրատ., 2017:
9. Ծրագիր-փաթեթ ‹‹Հայոց լեզու›› ա¬ռար¬կայի (Օտարալեզու ուսանող¬ների համար), Երևան, Հեղինա¬կային հրատ., 2017:
10. Տեսական և գործնական հայոց լեզու /հնչյունաբանություն, բառագիտություն/ բուհական ձեռնարկ, Երևան, Արտագերս, 2018:
11. Տեսական և գործնական հայոց լեզու/ձևաբանություն/ բուհական ձեռնարկ, Երևան, Արտագերս, 2018:
12. Բառակազմական մի քանի հար¬ցերի ուսուցումը դպրոցական և բուհական դա-սըն¬թացներում(մեթոդական ուղեցույց), Երևան, Հեղինակային տպագրություն, 2021:
12. Հապավումների ուսուցման դասի մոդելավորում բուհական դաս¬ըն¬թացում, «Интернаука», научный жур¬нал. № 12(46). М., Изд. 2018.
13. Դարձվածների ուսուցումը նորագույն մեթոդներով, ‹‹Ակունք›› գիտական հոդված-ների ժողովածու, թիվ 2(18),Երևան, 2018:
14. Դարձվածային տարբերակների ուսուցումը նախագծային մեթոդով, Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկայի հիմնահարցեր (Խ. Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ բանասիրական ֆա¬կուլ¬տետ, հայոց լեզվի և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոն), Երևան, 2018:
15. Հիմնական և երկրորդական ձևույթների տարբերակումը մասնագիտություն, զբաղմունք, պաշտոն ցույց տվող վերջնաբաղադրիչներով բառերում, ‹‹Գիտական տեղեկագիր››, թիվ 1-2 (34-35),Երևան, 2018:
16. Ծրագիր-փաթեթ ‹‹հայոց լեզու›› առարկայի (օտարալեզու ուսանող¬ների համար), Երևան, 2019:
17. Պրոբլեմային հարցադրումները բայածանցների ուսուցման գործում SOCIOSPHERE. Scientifically-methodical and theoretical journal,4, 2019:
18. Вспомогательные материалы, таб¬лицы, предлагаемые упражнения, спо-собствующие обучению заимство¬ваний, SOCIOSPHERE. Scientifically-methodical and theoretical journal,4, 2019:
19. Բառակազմական մի քանի հար¬ցերի ուսուցումը դպրոցական և բուհական դասընթացներու(մեթոդական ուղեցույց), Երևան, Հեղինակային տպագրություն, 2021:
20. Հայերենի և ռուսերենի՝ կենդանիների անուններ պարունակող դարձվածքների հմեմատական քննություն, Журнал «Интернаука» № 7 (230), 2022 г:
21. Հայոց լեզվի ուսուցման համա¬կարգչային դասի նմուշօրինակ օտարալեզու ուսանողների համար, Журнал «Интернаука» № 7 (230), 2022 г:
22. Հայերենի և ռուսերենի՝ գույն անվանող բառ - բաղադրիչներով դարձվածքների համեմատական քննություն, Журнал «Интернаука» № 8 (230), 2023:

ORCID ID https://orcid.org/0000-0001-5798-2699  

Լեզուներ՝ հայերեն, ռուսերեն