ԽԱՉԱՏՈՒՐ ԱԲՈՎՅԱՆԻ ԱՆՎԱՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

Իրինա Յուրիի Մանուկյան
26.02.2016

Մանկ. գիտ. թեկ.,դոցենտ

manukyanirina04@aspu.am

Մանկ. գիտ. թեկ.,դոցենտ/Ռուսաց լեզվի ամբիոն

Կրթություն
2007 թ. – Դոցենտի գիտական կոչում
1999 թ. Թեկնածուական ատենախոսության պաշտպանություն Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում, մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճան
1988 թ. - Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտի ասպիրանտուրա
1980-1985 թթ. Երևանի Վ.Բրյուսովի անվան ռուսաց և օտար լեզուների մանակավարժական ինստիտուտ, ռուսաց լեզվի և գրականության ֆակուլտետի ուսանող, ռուսաց լեզու և գրականություն և մանկավարժություն:

Գիտական աստիճան
Մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ

Թեկնածուական ատենախոսության պաշտպանություն
Հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտի մասնագիտական խորհուրդ: Թեմա` Բառապաշարի և բառակազմության փոխկապակցվածուսուցումը ոչ լեզվական բուհերի ուսանողներին (ուսումնամասնագիտական ոլորտի գործունեության հաշվառմամբ):

Աշխատանքային փորձ

1. 2005-մինչ օրս Խ.Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ-ի ռուսաց լեզվի ամբիոնի դոցենտ:
2. 2003-2005. Խ.Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ-ի ռուսաց լեզվի և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի ասիստենտ:
3. 1987-2003. Խ.Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ-ի ռուսաց լեզվի և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի դասախոս:
4. 1986-1987 Մասիսի № 2 դպրոցի ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցիչ:
5. 1985-1986. Քարակերտի № 1 դպրոցի ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցիչ:

Կարդացվող դասընթացներ`
Բակալավրիատ
Հին սլավոնական լեզու,
Բարբառագիտություն,
Պատմական քերականություն,
Ռուս գրական լեզվի պատմություն,
Ոճաբանություն,

Մագիստրատուրա
Ռուսական ուղղագրության տեսական և գործնական իրողությունները պատմական տեսանկյունից,
Ռուս բանահյուսության պատմություն:

Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակը
Ռուսաց լեզվի դիախրոնիկ և սինխրոնիկ տեսանկյունները
Համեմատական լեզվաբանություն
Հանրալեզվաբանություն և լեզվամշակութաբանություն
Լեզվապրագմատիկա
Հազորդակցական լեզվաբանություն
Օտար լեզուների դասավանդման մեթոդիկա

Վերապատրաստումներ
Ռուսաց լեզվի դասավանդման տեսություն և մեթոդիկա: 19-23 հոկտեմբերի 2015թ., Ռուսաստանյան գիտության և մշակույթի կենտրոն Երևանում, Ռուսաստանյան նոր համալսարան, ք.Երևան:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի կազմակերպված պրոֆեսորադասախոսական անձնակազմի որակավորման բարձրացման դասընթաց, 2015թ. ապրիլի 13-ից մայիսի 7-ը, ք.Երևան:

ՌԴ կրթության և գիտության նախարարության Աստրախանի պետական համալսարանի «Լեզվաբանական և բանասիրական գիտելիքները միջազգային ասպարեղում» ծրագիր, 2013թ. հոկտեմբերի 9-19, ք.Աստրախան:

Հայաստանի բուհերի ռուսաց լեզվի և գրականության դասախոսների որակավորման բարձրացման «Ռուսագիտության արդի խնդիրներ» դասընթացներ, 2013թ. մայիսի 21-24-ը, ք.Երևան:

«Հայաստանի ժամանակակից ուսուցչի դպրոց» հանրապետական նորարարական մանկավարժական ծրագրի շրջանակներում կազմակերպվսծ «Ժամանակակից տեղեկատվական հաղորդակցական տեխնոլոգիաների օգտագործումը ռուսաց լեզվի դասերին» դասընթաց, 2011թ. հունիս, ք.Երևան:

«Ժամանակակից ռուսաց լեզվի արդի խնդիրներ» և «Ռուսագիտության արդի խնդիրներ» դասընթացներ: Ռուս-Հայկական (Սլավոնական) համալսարան, 2010թ. հոկտեմբերի 12-23-ը, ք.Երևան:

Անդամակցություն

Խ.Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ-ի օտար լեզուների ֆակուլտետի գիտական խորհրդի անդամ:

Հրապարակումներ

1. Способы коммуникации идей: коммуникативные коды и коммуникативные системы. “Русский язык в Армении” N7. Ереван, 2011г. с.14-18.
2. Югозападнорусский компонент в реформе церковнославянского языка. Материалы IIМеждународной научно-практической конференции преподавателей русского языка Армении, России и других стран СНГ. “Велас принт”, Ереван, 2011г. с.177-186.
3. Проверь себя. (Часть 5). Тесты по русскому языку для студентов высших учебных заведений. Лимуш, Ереван, 2012. 36с.
4. Эстетический путь познания страны изучаемого языка. Альманах современной науки и образования, Грамота N 2(45) Тамбов, 2011. с.102-106
5. Проверь себя. (Часть 6). Тесты по русскому языку для студентов высших учебных заведений. Лимуш, Ереван, 2012. 36с.
6. Практическая стилистика. (Часть 1). Тестовые задания для студентов филологического факультета. Лимуш, Ереван, 2012. 32 с.
7. Учебное пособие по истории русского литературного языка (XI-XVII в.в.). Изд. Лимуш, Ереван, 2012. 207 с.
8. Практический русский язык. (Часть 1). Учебные задания. Ереван, Лимуш, Ереван, 2012. 28 с.
9. Характер понятийной связи как фактор процессов семантической деривации. Материалы международной научной конференции “Современные проблемы обеспечения качества профессионального образования”. Ереван, изд-во Северного университета, 2012, с.525-531.
10. Когнитивно-прагматический аспект интерпретации и понимания аутентичных текстов.
11. Материалы III Международной научно-практической конференции преподавателей русского языка Армении, России и других стран СНГ, изд-во “Велас принт”, Ереван, 2012, 454-460 с.
12. Формирование социокультурной компетенции на основе аутентичных текстов. “V дни русского слова в Армении”, сборник материалов, изд-во ФГБОУ ВПО МГЛУ, Москва, 2012, 59-64 с.
13. Практический русский язык (учебные задания) (часть 2). Изд-во Асогик, Ереван, 2013, 38 с.
14. Программа по старославянскому языку. Изд-во Асогик, Ереван, 2013, 16 с.
15. Программа по истории русского литературного языка. Изд-во Асогик, Ереван, 2013, 11 с.
16. Лингвопрагматический аспект изучения аутентичных текстов. Сб. материалов всероссийской научной конференции с международным участием, Саранск, 2013, С. 214 - 218
17. Социокультурный аспект изучения русского языка и аутентичный текст: новые подходы, новые модели. “Русский язык в Армении” N6. Ереван, 2013г., С.3 - 7
18. Репрезентативность кодовых переходов в коммуникативных системах. Сб. материалов научной конференции, посвящ. 90-летию АГПУ им. Х.Абовяна, Ереван, “Манкаварж”, 2014, 105 - 109
19. Взаимодействие разноуровневых компонентов денотативной структуры аутентичных текстов. “Русский язык в Армении” N2. Ереван, 2014, 16-21 с.
20. Использование системы концептов в обучении РКИ. Альманах современной науки и образования N2. Часть I. Тамбов, 2014, с. 43-47.
21. Практикум по истории русского литературного языка (Часть II). Авторское издание, Ереван, 2014, 32 с.
22. Взаимосвязь компонентов денотативной схемы. Материалы III Международной научно-практической конференции “Современные проблемы филологии и методики преподавания иностранных языков, Астрахань, 2015, с.20-24.
23. Структурные компоненты моделирования дискурсивного процесса. Русский язык в Армении” N6. Ереван, 2015.

Լեզուներ՝ հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն