ԽԱՉԱՏՈՒՐ ԱԲՈՎՅԱՆԻ ԱՆՎԱՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

Մարիաննա Սամվելի Ավագյան
15.02.2016

Մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, ասիստենտ

avagyanmarianna44@aspu.am

Մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, ասիստենտ/Նախադպրոցական մանկավարժության և մեթոդիկաների ամբիոն

Կրթություն

• 2017թ. ԲՈԿ-ի Մանկավարժություն-020 մասնագիտական խորհրդի որոշմամբ շնորհվել է մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճան։
• 2004-2009թթ. ՀՊՄՀ նախադպրոցական մանկավարժության և մեթոդիկաների ամբիոնի հայցորդ:
• 1999-2004թթ. Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի նախադպրոցական մանկավարժության և հոգեբանության \անգլերեն լեզվի ուսուցմամբ\ ֆակուլտետի շրջանավարտ:

Աշխատանքային փորձ
2011թ. առ այսօր նախադպրոցական մանկավարժության և մեթոդիկաների ամբիոնի դասախոս

Կարդացվող դասընթացներ

Բակալավրիատ
• Նախադպրոցականի էկոլոգիական կրթության տեսություն և մեթոդիկա
• Մանկավարժական հաղորդակցում
• Մանկավարժական պրակտիկում
Մագիստրատուրա
• Աողջ ապրելակերպի հիմքերի ձևավորումը նախադպրոցական տարիքում

Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակը նախադպրոցական մանկավարժություն, էկոլոգիական կրթություն

Հրապարակումներ

1. Նախադպրոցական տարիքի երեխաների համագործակցության ձևերը: <<Նախաշավիղ>> ամսագիր 5-6, 2006թ., էջ 92-95
2. Նախադպրոցական տարիքի երեխաների համագործակցությունը, գործունեության տարբեր ձևերում: Ժողովածու ՀՊՄՀ-ի հիմնադրման 85-ամյակին, պրոֆ. անձնակազմի ասպ. հայցորդների և գիտ-աշխ. 53-րդ գիտաժողովի 1 պրակ, Երևան 2008թ., էջ 74-76
3. Թեմատիկ զրույցները՝ որպես երեխաների համագործակցության ձևավորման միջոց: <<Նախաշավիղ>> ամսագիր 1-2, 2009թ., էջ 51-54
4. Նախադպրոցականի համագործակցային կարողությունների ձևավորման առանձնահատկությունները: Մեթոդական հանձնարարական «Զանգակ-97» հրատ. Երևան 2010թ.
5. Նախադպրոցականի համագործակցային կարողությունների զարգացման առանձնահատկությունները: «Մխիթար Գոշ» գիտամեթոդական հանդես 10-12, 2013թ., Էջ 76-78
6. Формы, методы и средства формирования коммуникативной компетенции дошкольников в процессе сотрудничества. Сибак, Личность, семья и общество: Вопросы педагогики и психологии. Сборник статей по материалам LIX международной научно-практической конференции. Новосибирск, 2015, Стр. 13-22
7. Նախադպրոցականների համագործակցային կարողությունների ձևավորման մանկավարժա-հոգեբանական պայմանները: Հայագիտական հանդես 4(34). Երևան 2016թ., էջ 136-145
8. Համագործակցային կարողությունների ձևավորման անհրաժեշտությունը նախադպրոցական տարիքում: «Մխիթար Գոշ» գիտական հոդվածների ժողովածու 2(45)2016թ., էջ 114-117
9. Նախադպրոցական հաստատության և ընտանիքի փոխգործունեության առանձնահատկությունները: «Հյուսիսափայլ» գիտական հոդվածների ժողովածու, 2017թ., էջ 92-97
10. Анализ учебно-педагогической практики студентов по изобразительной деятельности в специализации дошкольной педагогики Международная научно-практическая конференция Перспективы психологической науки и практики. Сборник статей, Москва -2017г, стр.521-525
11. Ամաչկոտության դրսևորման առանձնահատկությունները նախադպրոցական տարիքում. «Մխիթար Գոշ» գիտական հոդվածների ժողովածու, 2020թ./1. էջ 401-409/
12. Թանգարանային նմուշների հետ ծանոթացումն որպես նախադպրոցականների հետաքրքրությունների զարգացման միջոց. Կրթություն շաբաթաթերթ; 2021թ. 83-88 էջեր (համահեղինակ Լ. Ալեքսանդրյան):
13. Ավագյան Մ. Ս., Նալբանդյան Թ.Է. Ավագ նախադպրոցականի տարածական պատկերացումների ձևավորման ուղիները դիդակտիկ խաղերի միջոցով: МЕТОДОЛОГІЯ СУЧАСНИХ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ.

ORCID ID https://orcid.org/0000-0003-0882-4170 

Կրթական ծրագրերին մասնակցություն և փորձառություն
• 2019 թ. <<Ներառական նախադպրոցական մանկավարժություն>> թեմայով դասընթաց /կազմակերպված <<Հույսի կամուրջ>> հասարակական կազմակերպության և Էդինբուրգի համալսարանի կողմից /:
• 2019թ. Մասնագիտական վերապատրաստման դասընթաց (կազմակերպված Խ. Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ -ի կողմից):
• 2019 թ. Մանկավարժների միջազգային ֆորում. Международный форум педагогов <<Инновации в образовании: траектории международного сотрудничества>>.
• 2021թ. Նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների դաստիարակների վերապատրաստող։
• 2021թ․ «Շախմատի նախագիտելիքների ձևավորումը էկոլոգիական կրթության գործընթացում», «Շախմատի նախագիտելիքների ընդլայնումը հաղորդակցման ընթացքում» մոդուլի վերապատրաստում և մշտադիտարկում։
• 2022 թ. Նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների տնօրենների վերապատրաստող:

Լեզուներ ՝ ռուսերեն, անգլերեն