
Դասախոս
Դասախոս/Կիրառական հոգեբանության ամբիոն
Կրթություն
1979-1981թթ. Վ. Բրյուսովի անվ. պետական մանկ. ինստիտուտի հոգեբանության ամբիոնի ասպիրանտ
1975-1979թթ. Վ. Բրյուսովի անվ. պետական մանկ. ինստիտուտի անգլերեն լեզվի ֆակուլտետ, ուսանող
1964-1974թթ. Գյումրու թիվ 20 դպրոց
Գիտական աստիճան
Հոգեբանական գիտությունների թեկնածու
Ատենախոսության թեմա՝ “Օտար լեզուների սեմանտիկայի էթնո-մշակութային ասպեկտների յուրացման հոգեբանական առանձնահատկությունները¦” 19.00.07 մասնագիտական խորհուրդ, Թբիլիսիի պետական համալսարան 1984թ.
Աշխատանքային փորձ
2018թ. մինչև օրս ՀՊՄՀ Կիրառական հոգեբանության ամբիոնի դասախոս
2013-2016թթ. ՀՊՄՀ Զարգացման և կրթության հոգեբանության ամբիոնի դասախոս
1991-2001թթ. Վ. Բրյուսովի անվ. պետական մանկ. ինստիտուտի հոգեբանության ամբիոնի ավագ դասախոս, այնուհետ դոցենտ
1998-2001թթ. Փարիզ 12 համալսարանի Հայաստանյան մասնաճյուղում անգլերեն լեզվի դասախոս
1981-1991թթ. Գյումրու պետական մանկավարժական համալսարանի հոգեբանության ամբիոնի ավագ դասախոս
Կարդացվող դասընթացներ
Մասնագիտական գործունեության հոգեբանություն, Անձի անհատական զարգացում, Հոգելեզվաբանություն
Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակը
Կրթության հոգեբանություն, օտար լեզուների ուսուցման և յուրացման հոգեբանություն, հոգելեզվաբանություն, էթնոհոգեբանություն
Անդամակցություն
1994-2001թթ. Հայկական հոգեվերլուծական ասոցիացիայի հիմնադիր անդամ
2001-2008թթ. Մեքսիկայի հոգեբանական ասոցիացիայի անդամ
Հրապարակումներ
Հեղինակ և համահեղինակ 25 հրապարակումների
1. Pedagogical Practice as an Essential Step for Development of Pedagogical Competencies. International Journal for Cross-Disciplinary Subjects in Education (IJCDSE), Volume 11, Issue 1, ISSN 2042 6364 (Online). 2020, p. 4212-4215. Srbuhi Gevorgyan, Stepan Grabski
2. Some Insights on the Dynamics of Evaluatio of Pedagogical Competencies During Pedagogical Practice by Armenian Students. London International Conference on Education (LICE - 2019), December 9-11. Srbuhi Gevorgyan, Stepan Grabski
3. Ուսումնական գործունեության հոգեբանություն: Գլուխ 6. Կրթության հոգեբանության դասախոսությունների ժողովածու, Վ.Մ. Քոսակյան, Մ.Հ. Քելոյան, ՀՊՄՀ, 2017, էջ 165-221
4. Mexico with the eyes of Armenian children. La ensenanza del arte, a historia y a literatura a extranjeros. Evaluacion y nuevas tecnologias.Materiales de 7 Simposio Internacional Mexico D. F. 2011
5. Algunos aspectosde la educacion intercultural y el proceso de la globalizacion.Psicologia educativa y social y el bilinuismo. Materiales de 4 Simposio Internacional sobre Politica de lengaje. Merida, Mexico 2010.
6. El significado de la violencia familiar;Un estudio comparativo entre padres e hijos.La interfaz entre formacion y practica profesional;el impacto social del Psicologo. Materiales del 13 Congreso Mexicano de Psicologia.Acapulco,Querrero,2005.
7. On some social-psychological pecularities of foreign language acqusisition problem. Globalization and language use: joining the global and the local: Materiales de Secundo Simposio Internacional sobre Politica del Lenguaje. Mexico D.F., 2005.
8. The semantic study of some aspects of intra-familial aggression. Globalization and language use: joining the global and the local: Materiales de Secundo Simposio Internacional sobre Politica del Lenguaje. Mexico D.F., 2005.
9. The comparative stusy of intra- familial aggression and violence in different cultures (Mexico and Armenia). “Decada de la Conducta” Materiales de 11 Congreso Mexicano de Psicologia, Merida 2003
10. Social-psychological origins of intra-familial violence in Armenia, aggressiveness and anxiety in Armenian families. EL Perfil profesional del psicologo presente y futuro “Materiales de X Congreso Mexicano de psicologia, Acapulco, 2002.
ORCID ID https://orcid.org/0000-0001-8299-1722
Լեզուներ
Հայերեն, անգլերեն, իսպաներեն, ռուսերեն