Նախորդ տարվա հունիսից Մանկավարժական համալսարանը Թբիլիսիի պետական, Վիեննայի Բոկուի բնական ռեսուրսների և բնական գիտությունների համալսարանների հետ իրականացնում է համատեղ ծրագիր:
Ծրագրի նպատակն է Հարավային Կովկասի երկրներում ուսումնասիրել տուրիզմի զարգացման հեռանկարները, համայնքներում տուրիզմի զարգացման գործընթացում իրականացնել միասնական ծրագիր: 2 տարվա ընթացքում վերհանվել են Հայաստանի և Վրաստանի տարբեր համայնքներում տուրիզմի զարգացման հնարավորությունները, վերլուծվել դրանց հեռանկարները:
Հետազոտական 2 տարիներին հաջորդել է ծրագրի իրականացման մյուս փուլը՝ Հայաստանում և Վրաստանում ընտրված տարածաշրջաններում իրականացնել կայուն տուրիզմի զարգացմանն ուղղված հետազոտական աշխատանքներ:
Հայաստանում ուսումնասիրման ռեգիոն է ընտրվել Մարմարիկ գետի հովտի Մեղրաձոր համայնքը, որտեղ էլ իրականացվել են դաշտային համապատասխան հետազոտությունները:
ՀՊՄՀ-ի աշխարհարգրության և դրա դասվանդման մեթոդիկայի ամբիոնի վարիչ Աշոտ Խոյեցյանն aspu.am-ի հետ զրույցում կարևորեց ինչպես բուն ծրագիրն, այնպես էլ միջդիսցիպլինար կապը. ծրագրի այս փուլին ապագա աշխարհագետների հետ մասնակցում էին նաև ապագա պատմաբաններ, էկոլոգներ, սոցիոլոգներ:
Հետազոտության նպատակն է ուսանողների միջոցով և ամենատարբեր մեթոդների կիրառմամբ վերհանել համապատասխան տարածքում տուրիզմի զարգացման հնարավոր ուղիները, ինչը հնարավորությոն կտա ոչ միայն զբասաշրջության, այլև համայնքի ընդհանուր զարգացման հնարավորությունների բացահայտմանը:
«Հայաստանյան շատ գյուղեր գտնվում են այնպիսի տարածքներում, որտեղ կա բազմակողմանի ռեսուրսային ապահովություն, բայց ոչ ճիշտ կառավարման հետևանքով դրանք գտնվում են սոցիալական, տնտեսական ոչ բարվոք վիճակում»,-նշեց Աշոտ Խոյեցյանն ու հավելեց, որ վերոնշյալ պատճառներն ուղղակիորեն անդրադառնում են զբոսաշրջության զարգացման վրա:
Աշոտ Խոյեցյանը նշեց նաև, որ համագործակցության ընթացքում ավստրիացի գործընկերներից ստացել են նման գործընթացներն իրականացնելու ուսումնական, մեթոդական ուղեցույցներ, ուսանողների համար անցկացրել են պարապմունքներ՝ նրանց միջազգային փորձին ծանոթացնելու և համապատասխան գիտելիքներով զինելու նպատակով:
Վերջինս համոզմամբ՝ իրագործվեց ծրագրի հիմքում ընկած հիմնական գաղափարը՝ ուսանողների, դասախոսների, միջազգային դիտորդների, փորձագետների և ամենակարևորը՝ համայնքի բնակիչների համատեղ աշխատանքը:
Ծրագրի արտասահմանցի մասնագետները նշում են, որ սա կարևոր է և ուսուցողական առաջին հերթին ուսանողների, ապա նաև համայնքի բնակիչների համար: Նրանց կարծիքով՝ սա նաև գործընկեր համալսարանների միջև համագործակցության հաջողված փորձ է. «Նման ծրագրերում ուսանողներին մասնակից դարձնելով՝ Մանկավարժականը հնարավորություն է տալիս տեսական գիտելիքները համատեղել գործնական աշխատանքների հետ, ինչը կարևոր է մասնագիտական կայացման գործում»: