
ՀՊՄՀ-ի արհեստակցական կազմակերպության նախագահ, մանկ. գիտ.թեկ.,դոցենտ
Մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ/ Նախադպրոցական մանկավարժության և մեթոդիկայի ամբիոն, Խ.Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի արհեստակցական կազմակերպության նախագահ
Կրթություն
2000-2003թվ. կրթությունը շարունակել է Խ.Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի ասպիրանտուրայում (առկա ուսուցմամբ)
1995-2000թվ. ուսանել է Խ.Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի կենսաքիմիական ֆակուլտետում գերազանցությամբ
Գիտական աստիճան
«Բնագիտության (բույսեր բաժնի) տարբերակված ուսուցման առանձնահատկությունները հատուկ (օժանդակ) դպրոցում>>: ժԳ-00-02- <<Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (կենսաբանություն) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն
Աշխատանքային փորձ
2015թ-ից առ այսօր աշխատում է Հայաստանի Հանրապետության սննդամթերքի անվտանգության պետական ծառայության պետի տեղակալ
2012 թ.՝ վերընտրվել է Խ.Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի արհեստակցական կազմակերպության նախագահ
2007 թ.՝ ընտրվել է Խ.Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի արհեստակցական կազմակերպության նախագահ
2006-2011թթ.՝ դասավանդել է Խ.Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի հատուկ մանկավարժության(արատաբանության) ամբիոնում:
2011թ. առ այսօր դասավանդում է Խ.Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի նախադպրոցական մանկավարժության և մեթոդիկաների ամբիոնում
Արհեստակցական կազմակերպությունում աշխատանքային գործունեությունը սկսել է 1996թ.-ից
Կարդացվող դասընթացներ
Բակալավրիատ
Երեխայի էկոլոգիական կրթության տեսություն և մեթոդիկա
Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակ
31 գիտական հոդվածների, 1ուսումնամեթոդական ձեռնարկի, 1 հանրագիտարանի և 1 մենագրության հեղինակ է
Անդամակցություն
Հայաստանի Հանրապետական Կուսակցություն
2008 թվ-ից հանդիսանում է ՀԱՄԿ-ի գենդերային հանձնաժողովի անդամ
2006 թվ-ից հանդիսանում է ՀԱՄԿ-ի խորհրդի անդամ
Հրապարակումներ՝
1. Ներառական ուսուցման իրականացման հիմնախնդրի առանձնահատկությունները: Անընդհատ (շարունակական) պրակտիկայի արդիականացումը և կազմակերպման մեխանիզմների ներդրումը բարձրագույն մանկավարժական կրթության համակարգում, Երևան-2013, էջ 167-172, Սարգսյան Հ.Գ., Խաչատրյան Ա.Ս., Չոբանյան Լ.Ա.
2. Проблемы современной вузовской педагогической практики:Международный контекст. Образование: политика, менеджмент, качество 2013,Nr.2 (14) ISSN 2029-1922, стр.55-61, А.Саргсян, В.Карапетян
3. <<Образование,наука и экономика в вузах и школах. Интеграция в международное образовательное пространство>>. Труды международной научной конференции 24-29
марта 2014 Том 2, Цахкадзор 2014, стр.156, Саргсян А.Г.
4. Կենսաբանության դերը աշակերտների մտածողության զարգացման և գիտական
աշխարհայացքի ձևավորման գործընթացում: Իմաստություն 1(2), 2014, էջ 48-58, Տ.Թանգամյան , Հ.Սարգսյան, Ն.Դավթյան
5. Особенности организации психо-коррекционных работ в условиях инклюзивного образования. ,,Актуальные проб-лемы образования детей дошкольного и младшего школь-ного возраста в контексте современ-ного научного знания,, Международная научно-практическая Конференция Оренбург 18.06.14г. Сборник статей. Стр.293-296.
В.С.Карапетян, А.Г.Саргсян
6. Развитие мотивации к изучению математики в современном мире: Коллективная
монография, Москва- Ереван, 2015, с.283
Պարգևներ՝
Կրթության ոլորտում ներդրած ավանդի համար 2015 թվականին ԿԳ նախարարության կողմից խրախուսվել է շնորհակալագրով:
Երկարամյա և բարեխիղճ աշխատանքի համար 2015 թվականին Հայաստանի Հանրապետության արհմիությունների կոնֆեդերացիայի կողմից պարգևատրվել է պատվոգրով:
Լեզուներ՝ հայերեն, ռուսերեն, ֆրանսերեն