ԽԱՉԱՏՈՒՐ ԱԲՈՎՅԱՆԻ ԱՆՎԱՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

Սոֆի Ֆելիքսի Թորգոմյան
10.02.2016

Մանկ. գիտ. թեկ., դոցենտ

Մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ/Հայոց լեզվի և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոն

Կրթություն
• 1997-2000թթ.՝ Խ. Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ հայոց լեզվի և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի հայցորդ
• 1982-1986թթ.՝ Խ. Աբովյանի անվ. հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտի մայրենի լեզվի և գրականության ֆակուլտետ

Գիտական աստիճան
Մանկավարժական գիտությունների թեկնածու (2010թ.): ԺԳ.00.02 – Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա (հայոց լեզու): Ատենախոսության թեմա՝ «Բայի բառաքերականական կարգերի ուսուցումը միջին դպրոցում»:

Աշխատանքային փորձ
• 2013թ.-ից առ այսօր Խ.Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ հայոց լեզվի և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի դոցենտ
• 2001թ.-ից առ այսօր Խ. Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ հայոց լեզվի և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի դասախոս
• 1998-2001թթ. Երևան քաղաքի Հ. Օշականի անվան թիվ 172 անգլերեն լեզվի թեքումով միջնակարգ դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի
• 1991-1998թթ. Երևան քաղաքի Լ. Տոլստոյի անվան թիվ 128 դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի
• 1989-1991թթ. Երևան քաղաքի թիվ 171 դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի

Կարդացվողդասընթացներ
Բակալավրիատ՝ Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա
Մագիստրատուրա՝ Հայոց լեզվի մեթոդիկայի հիմնահարցեր, Հայոց լեզվի դասավանդման Ժամանակակից մեթոդները և նրանց կիրառությունը

Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակը
Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա, ժամանակակից հայոց լեզու, մանկավարժական տեխնոլոգիաներ, ուսուցման ժամանակակից մեթոդներ:

Վերապատրաստումներ
2015թվականի ապրիլի 13-ից մայիսի 7-ը մասնակցել է Խ. Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ-ի կազմակերպած պրոֆեսորադասախոսական անձնակազմի որակավորման բարձրացման դասընթացին (Հավաստագիր N 0068-15)

Հրապարակումներ
• ПРИМЕНЕНИЕ МЕТОДОЛОГИЧЕСКОГО ПОДХОДА "СЕКЦИОНАЛЬНОСТЬ"В УЧЕБНОМ ПРОЦЕССЕ ,АКТУАЛЬНЫЕ НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ В СОВРЕМЕННОМ МИРЕ ВЫПУСК 6(62) ЧАСТЬ 8 ИЮНЬ, ПЕРЕЯСЛАВ 2020 Г. ,РИНЦ ,https://elibrary.ru/TITLE_ABOUT.ASP?ID=58411 , СТ , .27-32. `FWD, АРУТЮНЯН Р., ТОРГОМЯН С.
• Վերլուծական բարդությունների ուսուցումը ավագ դպրոցում, «Մանկավարժական միտք» հանդես, Եր., 2011թ., էջ210-216, համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան:
• Համադրական բարդությունների ուսուցումը ավագ դպրոցում, «Լեզու և կրթություն», N 3, Հավելված «Մանկավարժական միտք» հանդեսի, Եր., 2012թ., էջ 82-91, համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան:
• Բայի ուսուցումը միջին դպրոցում. ուսումնամեթոդական ձեռնարկ, Եր., 2012թ., 196 էջ:
• Պարագաների արտահայտության ուսուցումը «Դեպքի ուսումնասիրություն» մեթոդով, «Լեզու և կրթություն», N 5, Հավելված «Մանկավարժական միտք» հանդեսի, Եր., 2013թ., էջ 73-79, համահեղինակ՝ Ռ., Ջուլֆայան:
• Ծրագիր «Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա դասընթացի», Եր., 2014թ., 70 էջ, համահեղինակ՝ Գ. Խալաթյան:
• Անուղղակի խնդիր լրացումների ուսուցումն ավագ դպրոցում տեխնոլոգիական մոտեցմամբ, Խ. Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ «Հայագիտական հանդես», N 2-3 (26-27), Եր., 2014թ., էջ 253-267:
• Ուղիղ խնդրի ուսուցումն ավագ դպրոցում տեխնոլոգիական մոտեցմամբ, «Մանկավարժական միտք» հանդես, N 3-4, Եր., 2014, էջ 108-115, համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան:
• Նախադասության երկրորդական անդամների ուսուցումը տեխնոլոգիական մոտեցմամբ (ուղեցույց ուսուցչին), Եր., 2014, 76 էջ, համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան:
• Բացահայտչի ուսուցումը տեխնոլոգիական մոտեցմամբ, «Մանկավարժական միտք» հանդես, N 1-2, Եր., 2015, էջ 178-184, համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան:
• Դասի ներկայացում ամփոփիչ-գնահատող պրակտիկայի շրջանակներում, «Մանկավարժական միտք» հանդես, N 4, Եր., 2015, էջ 202-209:
Ուղեցույց մանկավարժական պրակտիկայի (բանասիրական ֆակուլտետ), Բակալավրիատ, Երևան, 2017, Հեղինակային հրատարակություն, 208 էջ, Թորգոմյան Սոֆի, Հարությունյան Ռուբինա
• Արտադասարանական միջոցառման նախագիծ մանկավարժական պրակտիկայի շրջանակներում, Ռինց, Վիեննա, 2017, էջ 17-21: Թորգոմյան Սոֆի, Հարությունյան Ռուբինա
• Ազգային կրթական գործընթացներ, Ռինց, Վիեննա, 2017, էջ 21-26, Խալաթյան Գայանե, Թորգոմյան Սոֆի
• Торгомян С. Ф., Арутюнян Р. Р. , Вопросы по организации процесса учебно- познавательной практики, aktuální pedagogika,Vědecký časopis ,Zakladatel: Vědecko vydavatelské centrum «Sociosféra-CZ», s.r.o. , № 2 2018.
• Ջուլֆայան Ռուզան Պողոսի, Թորգոմյան Սոֆի Ֆելիքսի, Հապավումների ուսուցման դասի մոդելավորում բուհական դասընթացում, «Интернаука», Научный журнал № 12(46), Москва , 2018 г.
• Արժեքային համակարգի ձևավորումը մայրենիի ուսուցման գործընթացում, «Մանկա վարժական միտք» հանդես, № 1-2, Եր․, 2018, 7 էջ, համահեղինակ՝ Ռ․ Հարությունյան։
• Ծրագիր-փաթեթ «Հայոց լեզու» առարկայի (Օտարալեզու ուսանողների համար). բուհի բակալավրիատի և մագիստրատուրայի կրթական ծրագրեր, ՀՀ ԿԳՆ, Հեղինակային տպագրություն,Եր., 2019, 81 էջ, համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան:
• Փոխադրության կազմա¬կերպման մեթոդական շըղ¬թան ` ըստ Բլումի տաք-սո¬նոմիայի, Актуальные научные исследования в современном мире // Журнал - Переяслав, 2020. - Вып. 6(62), ч. 8 . (РИНЦ) համահեղինակ՝ Ռ.Հարությունյան։
• Պրոբլեմային հարցադրումները բայածանցների ուսուցման գործում, SOCIOSPHERE. Scientifically-methodical and theoretical journal,4, 2019, 7 էջ, համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան։
• Изучение аффиксов с использованием методического приема “шесть шапок” в электронном научном журнале «E-Scio.ru» Адрес постоянной ссылки:http://e-scio.ru/wp-content/uploads/2020/07/Джулфаян-Р.-П.-Торгомян-С.-Ф.pdf.
• Բառակազմական մի քանի հարցերի ուսուցումը դպրոցական և բուհական դասընթաց¬ներում (մեթոդական ուղեցույց), Հեղինակային տպագրություն,Ե., 2021թ, 85 էջ, հա- մահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան։
• Հայոց լեզվի ուսուցման համակարգչային դասի նմուշօրի¬նակ օտարալեզու ուսանողների համար, Журнал «Интернаука» № 7 (230), 2022 г, 6 էջ, համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան։
• Ծրագրավորված ուսուցման կիրառումը հայոց լեզվի դասագործընթացում՝ որպես սովորողների ինքնուրույնության, տրամաբանական մտածողության զարգացման միջոց, «Հայագիտական հանդես» №2 (56 ), Ե․, 2022, 15 էջ, համահեղինակ՝ Ռ Հարությունյան։
• Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա, Բուհական ձեռնարկ, Ե., 2023, «Մեկնարկ», 490 էջ, համահեղինակներ՝ Գ․ Խալաթյան, Ռ Հարությունյան։

ORCID ID https://orcid.org/0000-0002-7024-361X

Պարգևներ
• 2003 թվականին ՀՊՄՀ 80-ամյա հոբելյանի կապակցությամբ շնորհվել է պատվոգիր՝ երկարամյա բարեխիղճ գիտամանկավարժական գործունեության համար:
• 2023 թվականին ՀՊՄՀ 100 ամյակի առթիվ շնորհվել է պատվոգիր անբասիր աշխատանքի և երիտասարդ մասնագետների պատրաստման գործում ունեցած ներդրման համար։

Լեզուներ՝ ռուսերեն, անգլերեն