ԽԱՉԱՏՈՒՐ ԱԲՈՎՅԱՆԻ ԱՆՎԱՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

Ժաննա Լեւուշի Խաչատրյան
18.02.2016

Մանկ. գիտ. թեկ., դոցենտ

 

khachatryanzhanna44@aspu.am

Մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ/Կերպարվեստի ամբիոն

Կրթություն
1990–1992 թթ. Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտի ընդհանուր մանկավարժության ամբիոնի հայցորդ
1984–1989 թթ. Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական ինստիտուտի Գեղագիտական դաստիարակության ֆակուլտետի շրջանավարտ

Գիտական աստիճան
Թեկնածուական ատենախոսության թեմա՝ «Նախադպրոցականի ստեղծագործական կարողությունների ձևավորման գեղարվեստամանկավարժական պայմանները», մասնագիտական խորհուրդ՝ Մանկավարժություն–020, մասնագիտություն` ԺԳ. 00.01 «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն»

Աշխատանքային փորձ

2016 թ. մարտի  1-հոկտեմբերի 20՝ Մշակույթի կենտրոնի տնօրեն

2017-ից մինչ օրս՝ Կերպարվեստի ամբիոնի դոցենտ
2012-2017թթ.՝ ՀՊՄՀ Նախադպրոցական մանկավարժության և մեթոդիկաների ամբիոնի դոցենտ
2008-2009 թ. ՀՊՄՀ Գեղարվեստական դաստիարակության և մեթոդիկաների ամբիոնի վարիչ
2002-2009թ. ՀՊՄՀ Նախադպրոցական մանկավարժության և հոգեբանության ֆակուլտետի դեկանի տեղակալ
1999 թ. առ այսօր ՀՊՄՀ Նախադպրոցական մանկավարժության և մեթոդիկաների ամբիոնի դասախոս

Կարդացվող դասընթացներ
Բակալավրիատ
• Նախադպրոցականի գեղագիտական դաստիարակության տեսություն և մեթոդիկա
• Նախադպրոցականի կերպարվեստային գործունեության զարգացման տեսություն և մեթոդիկա
• Կերպարվեստ և տարրական դպրոցում կերպարվեստի ուսուցման մեթոդիկա
• Կերպարվեստ և արտթերապիա

Գիտական հետաքրքրությունների շրջանակը` տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն, երեխայի կերպարվեստային գործունեություն, երեխայի գեղագիտական դաստիարակություն

Վերապատրաստումներ՝ Հայաստանի տարրական դպրոցների, նախադպրոցական կրթության մանկավարժների վերապատրաստում (2007.2013.2014 թ. )

Անդամակցություն
2000թ. ՀՀ նկարիչների Միության անդամ
2005թ. «Գործարար հայուհի» միության անդամ
2005-2007թ. Շվեդիայում, Ավստրիայում ցուցահանդեսների մասնակցություններ

Հրապարակումներ
1. Анализ современных условий подготовки студентов к педагогической практике в системе дошкольного образования. Минестерство образования и науки республики Армении. Модернизация непрерывной практики и внедрение механизмов организации в системе высшего педагогического образования. АГПУ. Им.Х.Абовяна.Сборник материалов международной научной конференции.2013.
2. Педагогические подходы эффективного обучения художественной деятельности младшего школьника. Общество науки и творчества. Итоговая Международно научно-практическая конференция,,Интеграция мировых научных процессов как основа обшественного прогрессса. Россия,г. Казань. 01.01.2014.
3. Развития культуры чувств и эстетических эмоций младших школьников в процессе интегративных уроков средствами изобразительной деятельности. Журнал «Universum: психология и образование». N 01.01.15 Педагогическая психология. Москва.
4. Исследование уровня информированности учителей в вопросах развития навыков изобразительного искусства у младших школьников. Журнал «Universum: психология и образование» N 01.02.15 Педагогическая психология. Москва.
5. Анализ работы воспитателей дошкольных учереждений по формированию основ эстетического воспитания дошкольников. Минестерство образования Республики Беларусь.БГПУ им. Максима Танка.Международная научно-практическая конференция,,Дошкольное образование,, История и современность. 2015. г.Беларусь.
6. ИЗУЧЕНИЕ УРОВНЯ ПОДГОТОВЛЕННОСТИ ВОСПИТАТЕЛЕЙ К ПРОВЕДЕНИЮ ЗАНЯТИЙ ПО ИЗОБРАЗИТЕЛЬНОМУ ИСКУССТВУ В ДОШКОЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЯХ АРМЕНИИ. Министерство образования Республики Беларусь Учреждение образования «Белорусский государственный педагогический университетимениМаксима Танка»РАЗВИТИЕ СИСТЕМЫ ДОШКОЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ: ИНВЕСТИЦИИ В БУДУЩЕЕ Материалы Международного форума г. Минск, 15–16 октября 2015 г.

Պարգևներ
«Մանկավարժական համալսարան» մեդալ (2003թ., 2007թ.)

Լեզուներ` ռուսերեն , անգլերեն