Ամբիոնը հիմնադրվել է 1947-1948 ուս.տարում՝ «Քաղաքատնտեսության ամբիոն» անվանմամբ. սկզբնական շրջանում ներառված էր Պատմա-աշխարհագրական ֆակուլտետի կազմում, իսկ հետագայում առանձնացված՝ համահամալսարանականի կարգավիճակով:
Իր գոյության մոտ 70 տարիների ընթացքում ամբիոնը ծավալել է ուսումնամեթոդական, գիտական և կրթության կազմակերպման գործունեություն:
Ամբիոնի ռազմավարական զարգացման հիմնական նպատակներն են.
- միջազգային չափորոշիչներին կրթական ծրագրերի համապատասխանեցման ապահովումը,
- դասավանդմանորակի բարձրացումը,
- դասախոսությունների որակական և մեթոդական մակարդակի բարձրացումը,
- գիտականգործունեությանընդլայնումը,
- ամբիոնիաշխատանքներիկազմակերպչականևկառավարմանգործընթացներիարդյունավետությանբարձրացումը,
- տնտեսագիտական արդիական թեմաների վերաբերյալ դասախոսությունների կազմակերպումը:
Բացի ընդհանուր տնտեսագիտության տեսությունից, որը դասավանդվում է համալսարանի բոլոր ֆակուլտետներում, ամբիոնը սպասարկում է նաև Մաթեմատիկայի, ֆիզիկայի և ինֆորմատիկայի ֆակուլտետի «Տեխնոլոգիա և ձեռնարկչություն» մասնագիտության տնտեսագիտական առարկաները, ինչպես նաև Կուլտուրայի ֆակուլտետի «Սոցիալ-մշակութային գործունեություն.կառավարում, մենեջմենթ» մասնագիտության թողարկող ամբիոնն է:
Տնտեսագիտության և կառավարման ամբիոնն իրականացնում է բակալավրիատի 47 և մագիստրատուրայի 25 առարկաների գծով ուսուցում, ինչպես նաև կրթություն ասպիրանտուրայում:
Ամբիոնում դասավանդում է 4 պրոֆեսոր, 3 դոցենտ, 3 ասիստենտ:
Դասընթացի անվանումը՝ Կրթության կառավարում
Որակավորումը՝ Կրթության կառավարման մագիստրոս
Դասընթացի լեզուն՝ Հայերեն և անգլերեն
Դասընթացի ձևը՝ առկա
Լիցենզավորում ստացած/հավատարմագրված/ վավերացված է՝ ՀՀ Կրթության և գիտութան նախարարության կողմից
Դասացուցակ (2020-2021 ուստարվա առկա մագիստրատուրա, 2-րդ կիսամյակ)
Դասացուցակ (2020-2021 ուստարվա հեռակա մագիստրատուրա, 2-րդ կիսամյակ)
TEMPUS MAHATMA ԾՐԱԳՐԻ ՄԱՍԻՆ
MAHATMA (Բարձրագույն կրթության կառավարման մագիստրոսական ծրագիր. կառավարիչների պատրաստում կրթական փոխակերպման իրականացման նպատակով) եռամյա միասնական ծրագիր է բազմաթիվ երկրների մասնակցությամբ http://www.mahatma.am/:
ԾՐԱԳՐԻ ԸՆԴԼԱՅՆՎԱԾ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԸ
Հայաստանում և Վրաստանում բարձրագույն կրթության կառավարման փոխակերպման նպաստում բարձրագույն կրթության կառավարման նոր մագիստրոսական/ մասնագիտական զարգացման ծրագրերի ներդրաման միջոցով:
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՆՊԱՏԱԿԸ
Ծրագիրը միտված է անրադառնալու Հայասատանյան բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների (ԲՈՒՀ) բարելավված կառավարման անհրաժեշտությանը՝ապահովելով արդյունավետ կառավարում խնդիրենրի իրագործման, ուսումնական կամ հասարակության լայնատարած պարտավորությունների կատարման նպատակով: Ծրագիրը մտավոր և մասնագիտական մարտահրավեր է բուհերի կառավարման մարմինների և այն աշխատակիցների համար, ովքեր ունեն ղեկավար պաշտոն զաբղեցնելու նկրտումներ:
ԾՐԱԳՐԻ ՎԱՎԵՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ
Կրթության կառավարման մագիստրոսական ծրագիրը հնարավորություն է տալիս շրջանավարտներին իրականացնել գործառույթներ կրթական ոլորտի բոլոր կազմակերպություններում: Նրանք կարող են կիրառել խորաթափանց գիտելիքներ ներկայիս կրթական համակարգի կառավարման, ղեկավարման և մանկավարժական խնդիրների ու մարտահրավերների վերաբերյալ, ինչպես նաև գործադրել իրենց կարողությունը՝ կատարելու հեռանկարային դիտարկումներ կրթության ոլորտի կառավարման խնդիրների դեմ համաշխարհային պայքարի վերաբերյալ:
ԸՆԴՈՒՆԵԼՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐԳԸ
►Բակալավրիատ. միջին գնահատականը (GPA) 2.5
► Կրեդիտային կայունության համարժեքի ապահովում համաձայն ՀՊՄՀ-ի կողմից պահանջված կրեդիտներին
► Անգլերեն լեզվի իմացության ապացույց
► Ինքնակենսագրական
► Ինքնակենսագարականի ներկայացում, ներառյալ մոտիվացիան և նպատակները՝ ընդգծելով հայտատուի հետաքրքրությունը
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՈԼՈՐՏՆԵՐԸ
Ի պատասխան գործնականում ծագող մարտահրավերների լայնատարած շրջանակի՝ շրջանավարտները ձեռք են բերում կառավարման, ղեկավարման և մանկավարժության ոլորտի գիտելիքներ և հմտություններ, որոնք հնարավորություն են տալիս զբաղեցնելու ղեկավար պաշտոններ հետևյալ տեսակի հաստատություներում և ոլորտներում՝
► Հանրային և մասնավոր կրթական հաստատություններ
► Ծառայություններ մատուցող ընկերություններ (օր.՝Խորհրդատվություն)
► Կրթական միավորումներ
► Պետական մարմիններ (նախարարություններ և այլ)
► Կրթական ոլորտի այլ կազմակերպություններ
ՀԱՋՈՂՈՒԹՅՈՒՆ!
Լրացուցիչ տեղեկատվության համար այցելե՛ք:
ՀՊՄՀ Կրթության կառավարման ներածական ձեռնարկ
ԲԿԿ Դասընթացի նկարագրական ձեռնարկ
MAHATMA Ծրագրի պլանավորում
Աշխատանքային ծրագիր
Կանոնադրություն
Ուսանողների գործունեությունը
EXPO 2014
Ուսուցում Անգլիայում
Ուսուցողական այց Վրաստան
Այցելություն դպրոցներ
Պրակտիկա ՄԱԿ-ի ՀՏՎ-ում
Աշխատակազմ
Տնտեսագիտության և կառավարման ամբիոնի աշխատակազմ
Տնտեսագիտության և կառավարման ամբիոնի վարիչ, տնտ. գիտ. թեկ., դոցենտ

Պատմ. գիտ. թեկնածու, դոցենտ

Կրթական բարեփոխումների և որակի վարչության պետ, փիլ. գիտ. թեկնածու, դոցենտ

Կուլտուրայի ֆակուլտետի դեկան, մանկ., գիտ. թեկ., պրոֆեսոր

Տնտ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, խորհրդատու

Մանկ. գիտ. թեկ., դոցենտ

Տնտ. գիտ. թեկ., դոցենտ

Տնտ. գիտ. թեկ., դոցենտ

Տնտ. գիտ. թեկ., դոցենտ

Մանկ. գիտ. թեկ., դոցենտ

Պրակտիկայի կենտրոնի ղեկավար, հոգ. գիտ. թեկ., դոցենտ
Ծրագրի ղեկավար

Տնտ. գիտ. թեկ., ասիստենտ

Տնտ. գիտ. թեկ., դասախոս

Դասախոս

Մասնագետ