АРМЯНСКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ УНИВЕРСИТЕТ ИМЕНИ ХАЧАТУРА АБОВЯНА

АШХЕН ЛЮДВИГОВНА ЮЗБАШЯН
10.02.2016

Кандидат филологических наук, доцент

yuzbashyanashkhen01@aspu.am

Кандидат филологических наук, доцент

Образование
1988-1993гг училась и окончила Ереванский государственный университет, филологический факультет, отделение армянского языка и литературы, специальность – филолог, учительница армянского языка и литературы.
1997-2001гг cоискатель кафедры истории армянского языка ЕГУ.

Ученая степень
2007г защитила кандидатскую диссертацию по теме “Императив в древнеармянском языке”.
2007г присуждена ученая степень кандидата педагогических наук.
2015г получила учное звание доцент.

Трудовой стаж
С 2006 г. по сей день- Армянский государственный педагогический университет им. Х. Абовяна, препадователь кафедры армянского языка и методики её преподавания.
2002-2006гг - препадователь кафедры армянского языка Ереванского университета им. М. Маштоца.
1997-2001гг учительница армянского языка и армянской литературы в физмат школе No 1 им. Ал. Шагиняна при Ереванском государственном университете.
1994-1997гг редактор в теологическом центре “Гандзасар“.
1991-1994гг учительница армянского языка и армянской литературы средней школы No 187 им. Мх. Гераци.

Читаемые курсы лекций
Бакалавриат – грабар, история армянского языка, синтаксис грабара, армянский язык и литература.
Магистратура – руководитель дипломных работ.

Круг научных интересов

Исследование грабара и историю армянского языка.
2016г. участвовала в проведенных АГПУ повышения квалификаций професоро – препадовательского состава.

Публикации
Автор 25 научно-методических статей и 4-х книг.

Стилистическая ценность повелительного наклонения в армянском языке.
Коммуникативные особенности повелительных предложений, Интернаука, Культ., филология, искуств.,Москва, 2017, 1/1/ISSN 2541-9870
ст. 99-15-105.
Некоторые особенности при прохождении учебной педагогической практике по армянскому языку.
Методические показания по обучению армянского языка / старшая школа/ ,Ереван, 2015, 106 с.

1. Հին հայերենի հրամայական եղանակի ըմբռնումը, <<Բանբեր>> ԵՊՀ, 3, 2001թ., էջ 130-138:
2.«Հին հայերենի հրամայական եղանակի բայաձևերի իմաստագործառական բնութագիրը Նոր կտակարանում», «Կանթեղ», Երևան, 2, 2003թ., էջ 65-76:
3. <<Հրամայական եղանակը Գր. Նարեկացու «Մատեան ողբերգութեան» երկում», «Լրաբեր» ՀՀ ԳԱԱ, 2, Երևան, 2006թ. մայիս-օգոստոս, էջ 153-156:
4. Հրամայական եղանակի իմաստային առանձնահատկությունները 5-րդ դարի մատենագրության մեջ, «Հայագիտական հանդես» 1/13/, Երևան, 2010թ., էջ97-108:
5. Անանիայի վարդապետի խրատ վասն խոնարհութեան, «Հանդէս ամսօրեայ»,հայագիտական ուսումնաթերթ, Վիեննա 2010թ., Յունուար-փետրվար, թիւ 1-12, էջ 1-17:
6. Խ. Աբովյանի լեզվագիտական հայացքները, Ժողովածու, /2009թ. նոյեմբեր 19-21/, 1-ին պրակ, Երևան, 2010թ, էջ 243-244:
7. «Բառակազմական բաղադրիչների ուսուցումը», «Հայոց լեզու և գրականություն», 7/78/, 2011թ., էջ 18-25, համահեղինակ Ս. Թորգոմյան, մ.գ.թ., դոցենտ:
8. Նախդիրների ուսուցման հիմնախնդիրները բուհական համակարգում, «Մանկավարժական միտք», 2014, 3-4, էջ 136-140:
9. Ստորոդասական եղանակի բայաձևերի իմաստային կիրառությունները Հ. Մանդակունու ճառերում, Հայրենագիտության հիմնահարցեր և զարգացման հեռանկարներ, /Երևան 12-13 ապրիլի 2012թ./, 2013թ. էջ 187-197:
10. Գրաբարի բառարանագրության նորագույն շրջանը, «Լեզու և կրթություն», հավելված «Մանկավարժական միտք» հանդեսի, 3, Զանգակ, 2012թ., էջ 54, :
11. Հրամայական նախադասության կառուցվածքային և իմաստային առանձնահատկությունները Աստվածաշնչում: «Հայագիտական հանդես» 4/28/, Երևան, 2014թ., էջ50-59:
12. «Խորհուրդ» նշանակող բառերը Հ. Մանդակունու ճառերում, Ժողովածու, /2012թ. դեկտեմբեր 14/, 2-րդ պրակ, Երևան, 2014թ, էջ 29-32:
13. Հրամայական եղանակի ոճական արժեքը հայերենում: Լեզու և լեզվաբանություն, Երևան, 2(15), 2016, էջ 54-61:
14. Հրամայական նախադասությունների հաղորդակցական առանձնահատկությունները:
Интернаука, Культ., филология, искуств.,Москва, 2017, 1/1/ISSN 2541-9870
ст. 99-15-105.
Հայագիտական հանդես , Երևան, 2/36/ , 2017, էջ 17-26:
16. Հրամայական եղանակը հին հայերենում, Երևան, 2010թ.:
17. Գրաբարի շարահյուսության ուսուցման մի քանի հարցեր, ուսումնամեթոդական ձեռնարկ, Երևան, 2014թ:
18. Ռ. Հարությունյան, Ա. Յուզբաշյան
Հայոց լեզվի ուսուցման մեթոդական ցուցումներ (ավագ դպրոց)
Methodology Instructions for Armenian Language Teaching(High School)
Երևան, 2015:
16.Հրամայական եղանակը հին հայերենում («Լիմուշ» ՍՊԸ, Եր., 2011),
17.Գրաբարի շարահյուսության ուսուցման մի քանի հարցեր («Լիմուշ» ՍՊԸ, 2014),
18.Հայոց լեզվի ուսուցման մեթոդական ցուցումներ (Եր., հեղ. հրատ., 2015, համահեղինակ` Ռ Հարությունյան):
19.Հրամայական եղանակի ոճական արժեքը հայերենում, Լեզու և լեզվաբանություն, Երևան, 2(15), 2016, էջ 54-61:
20.Հրամայական նախադասությունների հաղորդակցական առանձնահատկությունները, нтернаука, Культ., филология, искуств.,Москва, 2017, 1/1/ISSN 2541-9870, ст. 99-15-105.
21.Հայոց լեզվի ուսումնամասնագիտական պրակտիկայի մի քանի առանձնահատկություններ, Հայագիտական հանդես , Երևան, 2/36/ , 2017, էջ 17-26:
22․ Հայոց լեզվի պատմության ուսուցման մի քանի հարցեր, Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկայի հիմնահարցեր, Երևան, 2018, էջ 152-165։
23․ Թվականների ուղղագրության և ուղղախոսության ուսուցման առանձնահատկությունները հիմնական դպրոցում, Մանկավարժական միտք, 2017,3-4, էջ 33-38, համահեղինակ Սվետլանա Միրզոյան։
24․Աղոթքի բանաձևումները Գրիգոր Նարեկացու «Մատեան ողբերգութեան» երկում, Լեզու և լեզվաբանություն, 1, 2019, էջ 31-38։
25․ Հայերենի ան-նախածանցով բաղադրությունների իմաստային առանձնահատկությունները, Հանրապետական գիտաժողովի նյւթեր, Երևան, 2017,էջ 174-182։
26․ Ներքին խոսքի դրսևորման առանձնահատկությունները Գրիգոր Նարեկացու «Մատեան ողբերգութեան» երկում, Հանրապետական գիտաժողովի նյութեր, Երևան, 2020, էջ 166-175։
27․ Հայոց լեզվի պատմության գործնական աշխատանքների ձեռնարկ, Երևան, 2022, էջ 115։
28․Ուսանողի արժեհամակարգի ձևավորման խնդիրները հայոց լեզվի պատմության դասընթացում, Գիտական տեղեկագիր, Երևան, 2023, էջ 50-59։
29․ Գրաբարի դասավանդում ավագ դպրոցում, Մանկավարժական միտք, 2021, 1, էջ 161-169, համահեղինակ Շողեր Վերդյան։

Стилистическая ценность повелительного наклонения в армянском языке.
Коммуникативные особенности повелительных предложений, Интернаука, Культ., филология, искуств.,Москва, 2017, 1/1/ISSN 2541-9870
ст. 99-15-105.
Некоторые особенности при прохождении учебной педагогической практике по армянскому языку.

Методические показания по обучению армянского языка / старшая школа/ ,Ереван, 2015, 106 с.

ORCID ID https://orcid.org/0000-0002-7726-857X  

Языки
Армянский, русский (английский читает и переводит с помощью словаря)

Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото