АРМЯНСКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ УНИВЕРСИТЕТ ИМЕНИ ХАЧАТУРА АБОВЯНА

Сона Рафиковна Давтян
19.02.2016

Кандидат педагогических наук, доцент

davtyansona41@aspu.am

Кандидат педагогических наук, доцент/Кафедра специальной педагогики и психологии

Образование

2010-2014 гг.. соискатель кафедры специальной педагогики и психологии. Армянский государственный педагогический университет имени Хачатура Абовяна
2008-2010 гг.. закончила Армянский Государственный Педагогический Университет имени Х. Абовяна, факультет дошкольного, начального и специального образования, специальность: Тифлопедагог /Магистратура/
2004-2008 гг.. закончила Армянский Государственный Педагогический Университет имени Х. Абовяна, факультет дошкольного, начального и специального образования, специальность: Тифлопедагог-логопед / Бакалавриат/
Научная степень – Формирование способностей ориентировки в пространстве у детей, имеющих нарушения зрения в семье. Дисс. на соискание ученой степени канд. пед. наук по специальности 13.00.01.-“Теория и история педагогики”(Специальная педагогика)

Трудовой стаж
2010 по настоящего время - Преподаватель кафедрой специальной педагогики и психологии Армянского Государственного Педагогического университета им. Х. Абовяна
2008-2011 Школа №38 им. Белинского специальний педагог-логопед
2008-2010 Спецальный детский дом им. Мари Измирляна, логопед

Читаемые курсы лекций
Бакалавриат
Тифлотехнические средсва и Брайловская система обучения, Основы офтольмологии и гигиены, Психологическая оценка и диагностика детей с нарушениями зрения, Тифлопедагогика, Тифлопсихология, Дошкольная тифлопедагогика, Формирование коммуникативной деательности детей с нарушениями зрения,
Круг научных интересов - Специальная педагогика и специальная психология

Переподготовки

1. <<Перкинс>>, Международная программа 2011-2013
2. << Вопросы инклюзивного образования >> международного симпозиума 2015
3. << Медиа и психическое здоровье>> симпозиум: асоциация армянской психиатрии, 2015
4. << Знание это жизнь>> ACTIVATE TALKS- Центер инновационных технологии, 2015
5. << Аварийное устойчивость действия по снижению риска >>-это программа обучения для повышения образования

Публикации

1. Օրվա ռեժիմում կույր և թույլ տեսնող դպրոցականների ֆիզիկակամ դաստիարակությունը; Հատուկ մանկավարժություն և հոգեբանություն: Միջբուհական գիտամեթոդական հոդվածների ժողովածու,N8, Եր. 2009 «ԶԱՆԳԱԿ-97» հրատարակչություն, 32-34 էջ
2. Տեսողության խանգարումով երեխաների տարածության մեջ կողմնորոշվելու զարգացման տեսական մոտեցումները, Հատուկ կրթություն գիտամեթոդական տեղեկատու: ՎԱ. Կատինյանի խմբագրությամբ, N3; Եր. 2011; 46-58 էջ
3. Նախադպրոցական տարիքի տեսողության խանգարումով երեխաների տարածական կողմնորոշման կարողությունների ձևավորումն ընտանիքում; «Մանկավարժական միտք» ամսագիր; Եր.2013; «ԶԱՆԳԱԿ-97» հրատարակչություն, 188-193 էջ
4. Տեսողության խանգարումներ ունեցող նախադպրոցականների տարածական կողմնորոշման կարողությունների ձևավորումն ընտանիքում; «ՄխիթարԳոշ» գիտամեթոդական հանդես; Եր. 2015; 272-275էջ
5. Տեսողության խանգարումներ ունեցող նախադպրոցականների դաստիարակության հիմնախնդիրները ընտանիքում; «Մանկավարժական միտք» ամսագիր N3-4 ; «Զանգակ» հրատարկչություն;Եր. 2015; 234-239 էջ
6. Տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների տարածական կողմնորոշման անհրաժեշտության տեսագործնական հիմնավորումը ընտանեկան դաստիարակության պայմաններում; Հատուկ կրթության հիմնախնդիրներ գիտամեթոդական հանդես, 2015
7․ Դավթյան Ս.Ռ. Տեսողության խանգարումներ ունեցող նախադպրոցականների տարախական կողմնորոշման կարողությունների ձևավորման տեսական և գործնական նշանակությունը ընտանեկան դաստիրակության գործընթացում: <<Մխիթար Գոշ>> ՀԱՅ-ՌՈՒՍԱԿԱՆ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ ուսումնամեթոդական հոդվածներ.-Երևան.- 2016.-էջ 307-310:
8․ Դավթյան Ս.Ռ. Տեսողության խանգարումներ ունեցող նախադպրոցականների տարածական կողմնորոշման կարողությունների ձևավորման տեսական հիմնավորումն ընտանիքում: Հատուկ կրթության հիմնախնդիրներ գիտամեթոդական հանդես.-Երևան.-2016/4.-էջ50-56
9․Դավթյան Ս.Ռ. Տեսողության խանգարումներ ունեցող նախադպրոցականների տարածական կողմնորոշման կարողությունների ձևավորումն ընտանիքում: Հայաստանի Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական կայուն զարգացման հիմնախնդիրները գիտական հոդվածների ժողովածու. –Երևան.- 2016 1/23/.- էջ 374-378
10․ Դավթյան Ս.Ռ. Տեսողության խանգարումներ ունեցող նախադպրոցականների տարածական կողմնորոշման կարողությունների ձևավորման միջոցներն ընտանեկան դաստիարակության պայմաններում։<<Մխիթար Գոշ>> գիտական հոդվածներ, Եր․ 2017, 1 /46/, էջ 151-154
11․ Դավթյան Ս.Ռ. Տեսողության խանգարումներ ունեցող նախադպրոցականների տարածական կողմնորոշման կարողությունների ձևավորման տեսագործնական հիմնավորումը ընտանեկան դաստիարակության պայմաններում: Մանկավարժական միտք, Զանգակ-97,2017, /3-4/, էջ 423-426
12․Դավթյան Ս․Ռ․,Յայլոյան Ա․Վ․,Սարուխանյան Կ․Ա․ Տեսողության խանգարումներ ունեցող նախադպրոցականների տարածական կողմնորոշման կարողությունների ձևավորման միջոցներն ընտանեկան դաստիարակության պայմաններում: Հատուկ կրթության հիմնախնդիրներ գիտամեթոդական հանդես 2017, /5/, էջ 75-81
13․ Давтян С.Р. Пространственная ориентировка у дошколъников с нарушением зрения в условиях семъи։ Проблемы и перспективы развития образования, II Всероссийская научно-практическая конференция (с международным участием), г.о. Орехово-Зуево 2018, с. 21-23
14․ Давтян С.Р. Содержание формирования способностей ориентировки в пространстве у дошколъников с нарушением зрения в условиях семъи ։ Интернаука научный журнал, часть 1, 14(48) Москва 2018, с. 56-59
15․ Դավթյան Ս.Ռ. Տեսողության խանգարում ունեցող նախադպրոցականների տարածական կողմնորոշման կարողություների ձևավորման և զարգացման միջոցներն ընտանիքում: Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ: «Նահապետ» հրատարակչություն,Երևան, 2018, էջ 47

Знание иностранных языков- русский, английский

Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото