АРМЯНСКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ УНИВЕРСИТЕТ ИМЕНИ ХАЧАТУРА АБОВЯНА

Рузанна Погосовна Джулфаян
10.02.2016

Кандидат филологических наук, доцент

Кандидат филологических наук, доцент/Кафедра армянского языка и методики преподавания армянского языка

Образование

1986-1989гг.-Институт языка НАН РА, аспирант со специализацией “армянский
1982-1986гг. -АГПУ имени Х. Абовяна Филологический факультет

Ученая степень
2009 г. -Тема кандидатской диссертации: “Субстантивационные лексико-грамматические переходы существительных в армянском языке”
Специальность: 10.02.01 “Армянскый язык”

Опыт работы
2000г. - по сей день - Армянский государственный педагогический университет имени Х. Абовяна, преподаватель
1999 – 2000гг.- Французский университет в Армении, преподаватель
1996 - 1999гг. - Университет “Вильям Сароян”, преподаватель
1990 – 1996гг. -Гуманитарный университет “Давид Анахт”, преподаватель

Академические курсы

Бакалавриат - Современный армянский язык, фонетика Современный армянский язык, Лексикология Современный армянский язык, Морфология Армянский язык и литература

Круг научных исследований

Современный армянский язых

Повышение квалификации
2015г. - Семинар по повышению квалификации профессорско-преподав¬ательского состава, организованный Армянским государственным педагогическим университетом имени Х. Абовяна
2015г. - Переподготовка по “упрочению в педагогическом учебном плане УРБ”, в рамках программы “Обеспечение стабильности действий по уменьшению рисков бедствий”

Публикации
1. Գոյականի բառաքերականական ներ¬խոսքիմասային տե¬ղաշարժերը հայերենում,
Երևան, «Լիմուշ» հրատ., 2011:
2. Հայոց լեզվի վարժությունների և առաջադրանքների շտե¬մարան, Երևան, «Արտա-գերս»հրատ., 2014:
3.Նախադասության երկրորդական անդամների ուսուցումը տեխ¬նո¬լոգիական մոտեցմամբ, Երևան, «Արտագերս» հրատ., 2014:
4.Հայերենագիտական դպրոցական ընդարձակ բառարան-տեղե¬կատու, Երևան, «Արտագերս »հրատ., 2014:
5. Ծրագիր հայոց լեզու առարկայի ոչ մասնագիտական ֆակուլտետների համար, Երևան, Հեղինակային հրատ., 2016:
6. Ծրագիր ձևաբանություն առարկայի /Բուհի բակալավրիատի և մագիստրատու-րայի կրթական ծրագրեր« Հայոց լեզու և գրականություն» մասնագիտության համար/ , Երևան, Հեղինակային հրատ., 2016:
7. Ծրագիր-փաթեթ. ժամանակակից հայոց լեզու. Հնչյունաբանություն, Երևան, Հեղինակային հրատ., 2017:
8. Ծրագիր-փաթեթ. ժամանակակից հայոց լեզու. բառագիտություն Երևան, Հեղինա-կա¬յին հրատ., 2017:
9. Ծրագիր-փաթեթ ‹‹Հայոց լեզու›› ա¬ռար¬կայի (Օտարալեզու ուսանող¬ների համար), Երևան, Հեղինա¬կային հրատ., 2017:
10. Տեսական և գործնական հայոց լեզու /հնչյունաբանություն, բառագիտություն/ բուհական ձեռնարկ, Երևան, Արտագերս, 2018:
11. Տեսական և գործնական հայոց լեզու/ձևաբանություն/ բուհական ձեռնարկ, Երևան, Արտագերս, 2018:
12. Բառակազմական մի քանի հար¬ցերի ուսուցումը դպրոցական և բուհական դա-սըն¬թացներում(մեթոդական ուղեցույց), Երևան, Հեղինակային տպագրություն, 2021:
12. Հապավումների ուսուցման դասի մոդելավորում բուհական դաս¬ըն¬թացում, «Интернаука», научный жур¬нал. № 12(46). М., Изд. 2018.
13. Դարձվածների ուսուցումը նորագույն մեթոդներով, ‹‹Ակունք›› գիտական հոդված-ների ժողովածու, թիվ 2(18),Երևան, 2018:
14. Դարձվածային տարբերակների ուսուցումը նախագծային մեթոդով, Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկայի հիմնահարցեր (Խ. Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ բանասիրական ֆա¬կուլ¬տետ, հայոց լեզվի և նրա դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոն), Երևան, 2018:
15. Հիմնական և երկրորդական ձևույթների տարբերակումը մասնագիտություն, զբաղմունք, պաշտոն ցույց տվող վերջնաբաղադրիչներով բառերում, ‹‹Գիտական տեղեկագիր››, թիվ 1-2 (34-35),Երևան, 2018:
16. Ծրագիր-փաթեթ ‹‹հայոց լեզու›› առարկայի (օտարալեզու ուսանող¬ների համար), Երևան, 2019:
17. Պրոբլեմային հարցադրումները բայածանցների ուսուցման գործում SOCIOSPHERE. Scientifically-methodical and theoretical journal,4, 2019:
18. Вспомогательные материалы, таб¬лицы, предлагаемые упражнения, спо-собствующие обучению заимство¬ваний, SOCIOSPHERE. Scientifically-methodical and theoretical journal,4, 2019:
19. Բառակազմական մի քանի հար¬ցերի ուսուցումը դպրոցական և բուհական դասընթացներու(մեթոդական ուղեցույց), Երևան, Հեղինակային տպագրություն, 2021:
20. Հայերենի և ռուսերենի՝ կենդանիների անուններ պարունակող դարձվածքների հմեմատական քննություն, Журнал «Интернаука» № 7 (230), 2022 г:
21. Հայոց լեզվի ուսուցման համա¬կարգչային դասի նմուշօրինակ օտարալեզու ուսանողների համար, Журнал «Интернаука» № 7 (230), 2022 г:
22. Հայերենի և ռուսերենի՝ գույն անվանող բառ - բաղադրիչներով դարձվածքների համեմատական քննություն, Журнал «Интернаука» № 8 (230), 2023:

ORCID ID https://orcid.org/0000-0001-5798-2699  

Знание языков: Армянский язык, русский язык



Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото
Фото