
Кандидат педагогических наук, доцент
Кандидат педагогических наук, доцент /Кафедра армянского языка и методики преподавания
Образование
• 1997-2000 гг. – соискатель кафедры Армянского языка и методики преподавания АГПУ имени Х. Абовяна
• 1982-1986 гг. – факультет армянского языка и литературы армянского государственного педагогического института имени Х. Абовяна
Ученая степень
Кандидат педагогических наук (2010г.). ЖГ.00.02 – Методика преподавания и воспитания (армянский язык). Тема диссертации: “Обучение лексико – грамматическим категориям глагола в среднем звене общеобразовательной школы”.
Трудовой стаж
• С 2013 г. по настоящее время – доцент кафедры армянского языка и методики его преподавания АГПУ имени Х. Абовяна
• 2001 по настоящее время – преподаватель кафедры армянского языка и методики его преподавания АГПУ имени Х. Абовяна
• 1998-2001гг.- учитель армянского языка и литературы в средней школе с английским уклоном N 172 нмени А. Ошакана в Ереване
• 1991-1998гг.- учитель армянского языка и литературы в средней школе N 128 нмени Л. Толстого в Ереване
• 1989-1991гг. -учитель армянского языка и литературы в средней школе N 171 в Ереване
Читаемые курсы лекций
Бакалавриат- Методика преподавания армянского языка , Современный армянский язык
Магистратура- Вопросы методики армянского языка
Круг научных интересов
Методика препадования армянского языка, современный армянский язык, педагогические технолигии, современные методы преподавания
Переподготовки
С 13 апреля по 7-ое мая ходила на курсы, организованные АГПУ имени Х. Абовяна по повышению квалификации профессора-преподавательского состава (Свидетельство N 0068-15)
Награды
В 2003 году в связи с 80-летием АГПУ выдана грамота за долголетную доборосовестную научно-преподавательскую деятельность.
Публикации
• ПРИМЕНЕНИЕ МЕТОДОЛОГИЧЕСКОГО ПОДХОДА "СЕКЦИОНАЛЬНОСТЬ"В УЧЕБНОМ ПРОЦЕССЕ ,АКТУАЛЬНЫЕ НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ В СОВРЕМЕННОМ МИРЕ ВЫПУСК 6(62) ЧАСТЬ 8 ИЮНЬ, ПЕРЕЯСЛАВ 2020 Г., РИНЦ, https://elibrary.ru/TITLE_ABOUT.ASP?ID=58411, СТ, .27-32. `FWD, АРУТЮНЯН Р., ТОРГОМЯН С.
• Վերլուծական բարդությունների ուսուցումը ավագ դպրոցում, «Մանկավարժական միտք» հանդես, Եր., 2011թ., էջ210-216, համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան:
• Համադրական բարդությունների ուսուցումը ավագ դպրոցում, «Լեզու և կրթություն», N 3, Հավելված «Մանկավարժական միտք» հանդեսի, Եր., 2012թ., էջ 82-91, համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան:
• Բայի ուսուցումը միջին դպրոցում. ուսումնամեթոդական ձեռնարկ, Եր., 2012թ., 196 էջ:
• Պարագաների արտահայտության ուսուցումը «Դեպքի ուսումնասիրություն» մեթոդով, «Լեզու և կրթություն», N 5, Հավելված «Մանկավարժական միտք» հանդեսի, Եր., 2013թ., էջ 73-79, համահեղինակ՝ Ռ., Ջուլֆայան:
• Ծրագիր «Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա դասընթացի», Եր., 2014թ., 70 էջ, համահեղինակ՝ Գ. Խալաթյան:
• Անուղղակի խնդիր լրացումների ուսուցումն ավագ դպրոցում տեխնոլոգիական մոտեցմամբ, Խ. Աբովյանի անվ. ՀՊՄՀ «Հայագիտական հանդես», N 2-3 (26-27), Եր., 2014թ., էջ 253-267:
• Ուղիղ խնդրի ուսուցումն ավագ դպրոցում տեխնոլոգիական մոտեցմամբ, «Մանկավարժական միտք» հանդես, N 3-4, Եր., 2014, էջ 108-115, համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան:
• Նախադասության երկրորդական անդամների ուսուցումը տեխնոլոգիական մոտեցմամբ (ուղեցույց ուսուցչին), Եր., 2014, 76 էջ, համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան:
• Բացահայտչի ուսուցումը տեխնոլոգիական մոտեցմամբ, «Մանկավարժական միտք» հանդես, N 1-2, Եր., 2015, էջ 178-184, համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան:
• Դասի ներկայացում ամփոփիչ-գնահատող պրակտիկայի շրջանակներում, «Մանկավարժական միտք» հանդես, N 4, Եր., 2015, էջ 202-209:
ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՊՐԱԿՏԻԿԱՅԻ (բանասիրական ֆակուլտետ), Բակալավրիատ, Երևան, 2017, Հեղինակային հրատարակություն, 208 էջ, Թորգոմյան Սոֆի, Հարությունյան Ռուբինա
• Արտադասարանական միջոցառման նախագիծ մանկավարժական պրակտիկայի շրջանակներում, Ռինց, Վիեննա, 2017, էջ 17-21: Թորգոմյան Սոֆի, Հարությունյան Ռուբինա
• Ազգային կրթական գործընթացներ, Ռինց, Վիեննա, 2017, էջ 21-26, Խալաթյան Գայանե, Թորգոմյան Սոֆի
• Торгомян С. Ф., Арутюнян Р. Р. , Вопросы по организации процесса учебно- познавательной практики, aktuální pedagogika,Vědecký časopis ,Zakladatel: Vědecko vydavatelské centrum «Sociosféra-CZ», s.r.o. , № 2 2018.
• Ջուլֆայան Ռուզան Պողոսի , Թորգոմյան Սոֆի Ֆելիքսի ,Հապավումների ուսուցման դասի մոդելավորում բուհական դասընթացում, «Интернаука», Научный журнал № 12(46), Москва, 2018 г.
• Արժեքային համակարգի ձևավորումը մայրենիի ուսուցման գործընթացում, «Մանկա վարժական միտք» հանդես, № 1-2, Եր․, 2018, 7 էջ, համահեղինակ՝ Ռ․ Հարությունյան։
• Ծրագիր-փաթեթ «Հայոց լեզու» առարկայի (Օտարալեզու ուսանողների համար). բուհի բակալավրիատի և մագիստրատուրայի կրթական ծրագրեր, ՀՀ ԿԳՆ, Հեղինակային տպագրություն,Եր., 2019, 81 էջ, համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան:
• Փոխադրության կազմա¬կերպման մեթոդական շըղ¬թան ` ըստ Բլումի տաք-սո¬նոմիայի, Актуальные научные исследования в современном мире // Журнал - Переяслав, 2020. - Вып. 6(62), ч. 8 . (РИНЦ) համահեղինակ՝ Ռ.Հարությունյան։
• Պրոբլեմային հարցադրումները բայածանցների ուսուցման գործում, SOCIOSPHERE. Scientifically-methodical and theoretical journal,4, 2019, 7 էջ, համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան։
• Изучение аффиксов с использованием методического приема “шесть шапок” в электронном научном журнале «E-Scio.ru» Адрес постоянной ссылки:http://e-scio.ru/wp-content/uploads/2020/07/Джулфаян-Р.-П.-Торгомян-С.-Ф.pdf.
• Բառակազմական մի քանի հարցերի ուսուցումը դպրոցական և բուհական դասընթաց¬ներում (մեթոդական ուղեցույց), Հեղինակային տպագրություն,Ե., 2021թ, 85 էջ, հա- մահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան։
• Հայոց լեզվի ուսուցման համակարգչային դասի նմուշօրի¬նակ օտարալեզու ուսանողների համար, Журнал «Интернаука» № 7 (230), 2022 г, 6 էջ, համահեղինակ՝ Ռ. Ջուլֆայան։
• Ծրագրավորված ուսուցման կիրառումը հայոց լեզվի դասագործընթացում՝ որպես սովորողների ինքնուրույնության, տրամաբանական մտածողության զարգացման միջոց, «Հայագիտական հանդես» №2 (56 ), Ե․, 2022, 15 էջ, համահեղինակ՝ Ռ Հարությունյան։
• Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա, Բուհական ձեռնարկ, Ե., 2023, «Մեկնարկ», 490 էջ, համահեղինակներ՝ Գ․ Խալաթյան, Ռ Հարությունյան։
ORCID ID https://orcid.org/0000-0002-7024-361X
Языки: русский, английский